Raccomunk Skrivet mars 24, 2023 Anmäl Share Skrivet mars 24, 2023 5 minuter sedan sa MathJuice: Eminence in Shadow? Japp! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 24, 2023 Anmäl Share Skrivet mars 24, 2023 1 timme sedan sa Raccomunk: Så vitt jag minns så har Kei-1's hus ingen sån där mur. Vet inte hur det är i nyanimeversionen (och minns inte de gamla) men åtminstone i visualromanen så har huset en mur! Förvisso inte en sån mur i rött tegel som på bilden ovan, men ändock en mur. Och jag tyckte att det var likt med ett stort, brett trevåningshus, och jag kom ihåg att det var något på husgaveln just vid taknocken... fast det var visst inte ett fönster som på Eminence-huset, utan en... ja, ingen aning vad det är för något på Maebara-huset. Jag var skeptisk (största ledtråden emot min tanke var för mig ån, men jag tänkte att det kanske fanns en på baksidan av huset), men vi måste ju få lite ruljans också. Offtopic, men jag måste ju få försvara mig lite! (´-`; ) (För eventuell ouppmärksam person: detta är ej en bild att gissa på.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet mars 25, 2023 Anmäl Share Skrivet mars 25, 2023 2 timmar sedan sa Sceleris: Vet inte hur det är i nyanimeversionen (och minns inte de gamla) men åtminstone i visualromanen så har huset en mur! Förvisso inte en sån mur i rött tegel som på bilden ovan, men ändock en mur. Och jag tyckte att det var likt med ett stort, brett trevåningshus, och jag kom ihåg att det var något på husgaveln just vid taknocken... fast det var visst inte ett fönster som på Eminence-huset, utan en... ja, ingen aning vad det är för något på Maebara-huset. Jag var skeptisk (största ledtråden emot min tanke var för mig ån, men jag tänkte att det kanske fanns en på baksidan av huset), men vi måste ju få lite ruljans också. Offtopic, men jag måste ju få försvara mig lite! (´-`; ) (För eventuell ouppmärksam person: detta är ej en bild att gissa på.) Åhå, måste nog vara en skillnad mellan animen och visualromanen isåfall, kollar på bilder från animen och den där muren är inte där. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet mars 25, 2023 Anmäl Share Skrivet mars 25, 2023 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet mars 25, 2023 Anmäl Share Skrivet mars 25, 2023 Jag känner att det börjar blåsa upp en snöstorm här... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet mars 25, 2023 Anmäl Share Skrivet mars 25, 2023 Jag måste tyvärr ha en titel för att kunna överlämna bollen dock. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet mars 26, 2023 Anmäl Share Skrivet mars 26, 2023 Koori Zokusei Danshi to Cool na Douryou Joshi Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet mars 26, 2023 Anmäl Share Skrivet mars 26, 2023 Sådärja! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet mars 26, 2023 Anmäl Share Skrivet mars 26, 2023 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet mars 27, 2023 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2023 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 27, 2023 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2023 Åh, jag tyckte väl att ormflickan var bekant. Kuma Kuma Kuma Bear. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet mars 27, 2023 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2023 14 minuter sedan sa Sceleris: Åh, jag tyckte väl att ormflickan var bekant. Kuma Kuma Kuma Bear. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 27, 2023 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2023 Bear with me. ”Skulle ni vara intresserade av en animeledtråd? Garanterat inte spetsad med kärleksdryck*. * Inga garantier.” Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 28, 2023 Anmäl Share Skrivet mars 28, 2023 ”– JAGGISSADEFÖRST! – NEJJAG! – NEJJAG!” Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet mars 28, 2023 Anmäl Share Skrivet mars 28, 2023 Förmoda att en unge från vischan vid den Sista Grottan flyttade till en nybörjarstad? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 28, 2023 Anmäl Share Skrivet mars 28, 2023 23 minuter sedan sa Raccomunk: Förmoda att en unge från vischan vid den Sista Grottan flyttade till en nybörjarstad? Förmoda att du har rätt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet mars 28, 2023 Anmäl Share Skrivet mars 28, 2023 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet mars 28, 2023 Anmäl Share Skrivet mars 28, 2023 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet mars 29, 2023 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2023 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 29, 2023 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2023 Jag tänkte först att det var en utomjording, men det är ju en chupacabra. Men jag minns ingen serie med chupacabra förutom Shafts Negima, och det här är inte det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet mars 29, 2023 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2023 Det är faktiskt bara en kostym, och inte en riktig chupacabra. Vänta, låt mig byta om. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet mars 30, 2023 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2023 Om man kastar tillräckligt många gissningar på väggen så kommer en fastna! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet mars 31, 2023 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2023 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet april 1, 2023 Anmäl Share Skrivet april 1, 2023 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet april 1, 2023 Anmäl Share Skrivet april 1, 2023 Sakura Quest? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg