Smaruc Skrivet januari 29, 2023 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2023 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 29, 2023 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2023 Aah, det är väl Alice & Zōroku? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet januari 29, 2023 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2023 1 timme sedan sa Sceleris: Aah, det är väl Alice & Zōroku? Rätt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 30, 2023 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2023 ”– Mfmmfhm hfmhm fhm hfm.” Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 31, 2023 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2023 ”– Tänk att Anime.se-konventet börjar imorgon! Vad kul det ska bli! – Ja! Hoppas att det inte blir för trångt med lokal för max 2000 besökare, bara. Vad kostade reklamkampanjen förresten? – …Var det inte du som skulle fixa reklamkampanjen?” Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 1, 2023 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2023 In this playground, where children play and laughter fills the air, a lolicon quietly stalks its prey... With stealth and precision, it moves unseen, waiting for the right moment to strike... This is the dance of life, where lolicon and loli engage in a timeless struggle for survival. lolidocumentary.mp3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 1, 2023 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2023 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet februari 1, 2023 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2023 Hmm, är det här den där riktiga tjejen (i 3d)? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 1, 2023 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2023 39 minuter sedan sa Raccomunk: Hmm, är det här den där riktiga tjejen (i 3d)? Hm, jag vet inte om jag vill ge rätt för det där. Alltså, ja, titeln är ju rätt, det är 3D-flickvän, men titeln har ju fel, det är ju inte 3D, det är ju 2D-animation. Och hon är inte ”real” heller, hon är ju en fiktiv karaktär. Vet du vad, ta bollen du, så skriver jag en arg insändare om ämnet och skickar till lokaltidningen. Det ska nog tända en eld under politikernas ändalykter! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet februari 2, 2023 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2023 Jag tar väl tyglarna då tills vidare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet februari 2, 2023 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2023 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 2, 2023 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2023 Ah, hm, jag tänkte säga att Spring, Melos är det enda typ-romerska jag kommer på, men var det inte nån gladiatoranime som kom för ett par år sen! Den kan jag tänka mig att det är. Jag såg väl ett avsnitt. Men jag kan inte minnas vad den heter. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet februari 2, 2023 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2023 1 timme sedan sa Sceleris: Ah, hm, jag tänkte säga att Spring, Melos är det enda typ-romerska jag kommer på, men var det inte nån gladiatoranime som kom för ett par år sen! Den kan jag tänka mig att det är. Jag såg väl ett avsnitt. Men jag kan inte minnas vad den heter. Skulle väl egentligen inte låta dig få godkänt för ett så vagt svar, men eftersom jag inte har några fler screenshots så får du rätt på Cestvs: The Roman Fighter Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 2, 2023 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2023 Från 2021!? Det kändes som längre sedan. Typ 2017 tänkte jag. Nåja, gräver i bildarkivet en stund då. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 2, 2023 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2023 ”Ooooh-ho-ho-ho-ho!” — den här damen, förmodligen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 3, 2023 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2023 ”The clue is coming from inside the house!” Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 3, 2023 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2023 ”Då ska vi se vad den här animeledtråden duger till!” Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet februari 3, 2023 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2023 Dödande bett Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 4, 2023 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2023 9 timmar sedan sa Raccomunk: Dödande bett Dödande rätt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet februari 4, 2023 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2023 Dödande grepp. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet februari 5, 2023 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2023 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 5, 2023 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2023 6 timmar sedan sa Raccomunk: Du hade kunnat fortsätta med bildtexten ”Dödande blick”! 😂 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet februari 5, 2023 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2023 High School Prodigies Have it Easy in Another World? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet februari 5, 2023 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2023 2 timmar sedan sa MathJuice: High School Prodigies Have it Easy in Another World? Anime-gissande genier har det lätt i den här tråden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet februari 6, 2023 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2023 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg