Klona Skrivet januari 7, 2023 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2023 Första och tredje bilden får mig att tänka på Robotics;Notes. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 7, 2023 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2023 1 timme sedan sa Klona: Robotics;Notes. Rätt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet januari 7, 2023 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2023 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet januari 7, 2023 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2023 "Om du gissar så får du pengar" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet januari 8, 2023 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2023 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet januari 8, 2023 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2023 Lord El-Melloi II Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet januari 8, 2023 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2023 12 minuter sedan sa MathJuice: Lord El-Melloi II Korrekt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet januari 8, 2023 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2023 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 8, 2023 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2023 Hur blev det med Skurkinnan tämjer slutbossen, var ”akterna” efter den första (typ fyra avsnitt) sevärda? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet januari 8, 2023 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2023 Är på akt 2 just nu, inte lika bra men jag tror på ett gott slut i akt 3 naiv som jag är. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet januari 8, 2023 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2023 Akt 2 var inte lika bra, men jag tyckte riktigt mycket om akt 3! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 8, 2023 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2023 Jag får nog fortsätta på den. Ska bara, öh, byta rington först. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 9, 2023 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2023 ”H̴̰̥̪̄a̸̭͑͗͘h̷̗̣͗a̷͕͉͊̀̇,̷͕̠̀ ̵̤̑̋Ḱ̷̘̝̯̐a̸̺̽j̷̜̉s̸̳͍̳̉͝a̵̫͋̈́ ̴͓̈́̐͜h̵͈̞͉̉̄̄ą̷͕͘r̶͖̜̪͐̓̀ ̵̻̆̅i̷͚̮̾̏̈́n̸̹͒̍g̷̡̤̟̃à̸̡̰͝ ̴͉͙̀g̶̯̦̾͒i̶̝͒̚s̵̼̩̈́́s̵̳͑̓̏n̸͍̈͑̊ḯ̶͎̄͒n̴̡͕̊g̴̖͆̽͛a̷͔͘r̸̨̭̃̅͠!̴̨̯̇͌̕” Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 10, 2023 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2023 ”För tusan, klockan är ett! Då måste vi halsa ur biran på övertid!” Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 11, 2023 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2023 ”Hörde ni tjejerna i klassen tidigare? Det är tydligen inne att citera pilsnerfilmrepliker nu.” Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 11, 2023 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2023 Det är en Anime Mirai-film som heter Harmonie. Jag har inte sett den, jag vet inte vad den handlar om. ”Snyggt, va? Jag tror att den tekniska termen är ’jafro’.” Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet januari 12, 2023 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2023 Himouto! Umaru-chan? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 12, 2023 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2023 50 minuter sedan sa Smaruc: Himouto! Umaru-chan? Rätt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet januari 12, 2023 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2023 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet januari 13, 2023 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2023 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet januari 14, 2023 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2023 Oh, är det Pride of Orange? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet januari 14, 2023 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2023 13 minuter sedan sa Raccomunk: Oh, är det Pride of Orange? Rätt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet januari 14, 2023 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2023 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet januari 15, 2023 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2023 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet januari 16, 2023 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2023 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg