Raccomunk Skrivet december 27, 2022 Anmäl Share Skrivet december 27, 2022 1 timme sedan sa Smaruc: Yama no susume? Encouragement to post a new anime Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet december 27, 2022 Anmäl Share Skrivet december 27, 2022 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet december 28, 2022 Anmäl Share Skrivet december 28, 2022 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 28, 2022 Anmäl Share Skrivet december 28, 2022 Förstabilden påminner mig om kompisen i B-Gata H-Kei. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet december 28, 2022 Anmäl Share Skrivet december 28, 2022 1 timme sedan sa Sceleris: Förstabilden påminner mig om kompisen i B-Gata H-Kei. Rätt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 29, 2022 Anmäl Share Skrivet december 29, 2022 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 29, 2022 Anmäl Share Skrivet december 29, 2022 ”Neeej! Låt inte animehöstsäsongen sluta! Jag är inte klar med den!” Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 29, 2022 Anmäl Share Skrivet december 29, 2022 ”Medan animationen och röstskådespeleriet i Chainsaw Man är förstklassigt, är användningen av CGI under actionscenerna en distraktion och försämrar inlevelsen. Det är synd att en sådan i övrigt utmärkt produktion fläckades av detta kreativa val!” Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 30, 2022 Anmäl Share Skrivet december 30, 2022 ”– … – Du behöver inte skämmas, alla har vi nån gång råkat gissa att det är en 2010-talsanime när det egentligen var en tidig 90-talsanime… handmålad… i 4:3… med VHS-artefakt… …Okej, kanske inte alla…” Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 30, 2022 Anmäl Share Skrivet december 30, 2022 ”Är det verkligen okej om jag gissar igen? Fastän jag just gissat och ingen annan har hunnit gissa?” Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet december 30, 2022 Anmäl Share Skrivet december 30, 2022 kashimashi girl meets girl Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 31, 2022 Anmäl Share Skrivet december 31, 2022 @Smaruc räddar animegissningsåret 2022! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet december 31, 2022 Anmäl Share Skrivet december 31, 2022 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet januari 1, 2023 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2023 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet januari 2, 2023 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2023 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet januari 3, 2023 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2023 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet januari 3, 2023 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2023 Ahhhhh, visste det var något jag hade sett. Jag har uppenbarligen gjort ett bra jobb att förtränga den. Det är dagen som jag blev en gud. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet januari 3, 2023 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2023 1 timme sedan sa Raccomunk: Ahhhhh, visste det var något jag hade sett. Jag har uppenbarligen gjort ett bra jobb att förtränga den. Det är dagen som jag blev en gud. Rätt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet januari 4, 2023 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2023 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet januari 5, 2023 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2023 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 5, 2023 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2023 Jaså, något slags mecha. Samurajmecha. Och japansk-europeisk retrofuturistisk arkitektur. Inte för att jag sett något av det, men kom det inte en nyversion av Sakura Taisen ganska nyligt? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet januari 5, 2023 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2023 1 timme sedan sa Sceleris: Jaså, något slags mecha. Samurajmecha. Och japansk-europeisk retrofuturistisk arkitektur. Inte för att jag sett något av det, men kom det inte en nyversion av Sakura Taisen ganska nyligt? Det gjorde det! Din tur. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 5, 2023 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2023 There is no response. It's just a rock. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 6, 2023 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2023 ”– Vyn här från Anime.se-HQ-skyskrapan är magnifik… – Skyskrapa? Det är ju ett trevåningshus.” Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 6, 2023 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2023 ”– Mamma, jag vill ha en ny animeledtråd! – Vi har en animeledtråd hemma.” Animeledtråden hemma: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg