Smaruc Skrivet juli 18, 2022 Anmäl Share Skrivet juli 18, 2022 1 timme sedan sa Raccomunk: Ohh, är det Konohana Kitan? japp! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet juli 18, 2022 Anmäl Share Skrivet juli 18, 2022 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet juli 19, 2022 Anmäl Share Skrivet juli 19, 2022 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet juli 19, 2022 Anmäl Share Skrivet juli 19, 2022 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet juli 20, 2022 Anmäl Share Skrivet juli 20, 2022 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet juli 20, 2022 Anmäl Share Skrivet juli 20, 2022 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet juli 21, 2022 Anmäl Share Skrivet juli 21, 2022 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet juli 22, 2022 Anmäl Share Skrivet juli 22, 2022 Är inte förvånad över att denna missats, bara besviken. Absolut en av de bästa serierna från förra året, och utan tvekan den bästa kinesiska anime någonsin skapad. Shiguang Dailiren, eller Link Click heter den. Nåja, medan ni bingear den så kan ni få gissa på en annan serie. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 22, 2022 Anmäl Share Skrivet juli 22, 2022 Åh puh, en kinesisk serie! Jag vet att jag inte ser lika mycket anime som jag brukade, men jag har ändå tänkt att jag har hyfsad koll på titlar, så när jag inte hade den blekaste aningen trots uppenbart tydliga bilder så började jag känna mig väldigt efter min tid. Kvarglömd. Men kinatecknat, det har jag aldrig ens försökt hålla någon koll på, så jag förbehåller mig mitt ego! Vad den nya bilden är vet jag förvisso inte heller, men om jag ska kasta ur mig någon gissning kan jag väl säga Nisekoi. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet juli 22, 2022 Anmäl Share Skrivet juli 22, 2022 Nä Nisekoi kan det här inte vara, finns ju inget spår av Chitoges ikoniska hårrosett! Du får en faceplant på det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet juli 23, 2022 Anmäl Share Skrivet juli 23, 2022 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet juli 23, 2022 Anmäl Share Skrivet juli 23, 2022 första bilden får mig att tänka på Pani Poni dash! tycker att andra skulle nog också passa in på den är dock väldigt osäker på tredje bilden men så har det ju varit många år sedan man såg den. gissar vilt på Pani Poni Dash! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet juli 23, 2022 Anmäl Share Skrivet juli 23, 2022 Den var det inte heller! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 23, 2022 Anmäl Share Skrivet juli 23, 2022 Blondinen påminner mig om Hanayamata… Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet juli 23, 2022 Anmäl Share Skrivet juli 23, 2022 Som man brukar säga, tredje gången gillt. Rätt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 23, 2022 Anmäl Share Skrivet juli 23, 2022 Bokstavligt talat inget annat i bilderna påminde mig om Hanayamata! Och jag tänker faktiskt på Hanayamata ibland. Öppningslåten var ju så käck. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet juli 23, 2022 Anmäl Share Skrivet juli 23, 2022 Paato paato~ 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 24, 2022 Anmäl Share Skrivet juli 24, 2022 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 24, 2022 Anmäl Share Skrivet juli 24, 2022 ”YES MY DARK.” Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet juli 25, 2022 Anmäl Share Skrivet juli 25, 2022 That time i got reincarnated as a slime? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 25, 2022 Anmäl Share Skrivet juli 25, 2022 Njet! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 25, 2022 Anmäl Share Skrivet juli 25, 2022 ”Your favorite anime is shit!” Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 26, 2022 Anmäl Share Skrivet juli 26, 2022 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet juli 26, 2022 Anmäl Share Skrivet juli 26, 2022 Aha, så det är så här som Granblue Fantasy-animen ser ut. Har bara sett spelet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 26, 2022 Anmäl Share Skrivet juli 26, 2022 1 timme sedan sa Raccomunk: Aha, så det är så här som Granblue Fantasy-animen ser ut. Har bara sett spelet. Så är det! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg