Raccomunk Skrivet juli 2, 2022 Anmäl Share Skrivet juli 2, 2022 Rätt svar var Mewkledreamy. Ny serie då.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet juli 2, 2022 Anmäl Share Skrivet juli 2, 2022 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet juli 3, 2022 Anmäl Share Skrivet juli 3, 2022 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet juli 3, 2022 Anmäl Share Skrivet juli 3, 2022 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet juli 4, 2022 Anmäl Share Skrivet juli 4, 2022 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 4, 2022 Anmäl Share Skrivet juli 4, 2022 Åååh! Det är den där från tecknaren av Ushio & Tora! Nånting om en grabb som tas om hand om av ”cirkusfolk”. Jag har tänkt se den, men det har aldrig blivit av. Är det Karakuri Circus den heter? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet juli 4, 2022 Anmäl Share Skrivet juli 4, 2022 Det är så den heter! Animen hade otroligt dålig pacing i första halvan (ca 2 volymer av mangan per avsnitt), men storyns kvalitet lyckades ändå lysa igenom, speciellt i de senare delarna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 4, 2022 Anmäl Share Skrivet juli 4, 2022 ”uwu, jag orkar inte ladda upp en ny bild, det är för varmt…” Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 5, 2022 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2022 ”– Se djupt i mina ögon… Du vet inte vad detta är för anime. – Jag vet inte vad detta är för anime… – Du behöver en till ledtråd. – Jag behöver en till ledtråd…” Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet juli 5, 2022 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2022 Hentai prince and the stony cat? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 5, 2022 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2022 2 timmar sedan sa MathJuice: Hentai prince and the stony cat? Attans, hypnos biter inte på @MathJuice... Rätt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet juli 6, 2022 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2022 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet juli 6, 2022 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2022 Vilken av dem är det... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet juli 6, 2022 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2022 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet juli 7, 2022 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2022 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet juli 7, 2022 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2022 Mjo, utöver att det var Nijigasaki's skoluniformer på andra bilden så är det där Shioriko. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet juli 7, 2022 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2022 Dom gjorde det, dom gissade rä-hä-hä-äääät... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet juli 7, 2022 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2022 Jag måste gå. Anime-gissningstråden väntar på mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet juli 7, 2022 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2022 Mat i anime ser bara mer och mer verklig ut nu förtiden... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet juli 8, 2022 Anmäl Share Skrivet juli 8, 2022 Vafalls??? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 8, 2022 Anmäl Share Skrivet juli 8, 2022 Enda jag kommer på som mixar med otecknat är Gal & Dino eller vad den heter. ('~') Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet juli 8, 2022 Anmäl Share Skrivet juli 8, 2022 2 timmar sedan sa Sceleris: Enda jag kommer på som mixar med otecknat är Gal & Dino eller vad den heter. ('~') Och det är helt rätt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 8, 2022 Anmäl Share Skrivet juli 8, 2022 Konstig serie, det… 😅 Nåja, här får ni en blomma att gissa på. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 9, 2022 Anmäl Share Skrivet juli 9, 2022 ”– Där, det där är den där ungen. – Som inte ville vara med i animegissningstråden? Illa.” Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet juli 9, 2022 Anmäl Share Skrivet juli 9, 2022 Dang, skulle ha gissat Children of the Whales på första bilden, tyckte lineworken påminnde om den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg