Raccomunk Skrivet juni 2, 2022 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2022 När man inte kommer på vad det är för serie Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 2, 2022 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2022 Ah, den där, jag är ganska säker på att jag såg ett avsnitt. 🤔 Typ magiska flickor? Huvudpersonens (döda?) syster var en sådan väktare? Klimax i första avsnittet uppe på skoltaket? 🤔🤔🤔 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet juni 2, 2022 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2022 3 timmar sedan sa Sceleris: Ah, den där, jag är ganska säker på att jag såg ett avsnitt. 🤔 Typ magiska flickor? Huvudpersonens (döda?) syster var en sådan väktare? Klimax i första avsnittet uppe på skoltaket? 🤔🤔🤔 Det är rätt serie du tänker på, den heter Blue Reflection Ray Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 3, 2022 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2022 Så jag ska ta bollen ändå? ( ´-` ) Mja, okej då, bara jag inte får pöbeln efter m- “Han kom inte på titeln! Han är en posör! Av med hans huvud!” Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 4, 2022 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2022 “Den här ledtråden är MIN!” Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 5, 2022 Anmäl Share Skrivet juni 5, 2022 ”Uwuwu! Jag vet inte vilken anime det är! Ingen tjej kommer någonsin att vilja ha mig!” Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet juni 5, 2022 Anmäl Share Skrivet juni 5, 2022 Ah, tyckte att jag kände igen den. Det är Boarding School Juliet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 5, 2022 Anmäl Share Skrivet juni 5, 2022 2 timmar sedan sa Raccomunk: Ah, tyckte att jag kände igen den. Det är Boarding School Juliet. ☝️ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet juni 5, 2022 Anmäl Share Skrivet juni 5, 2022 Det är bra att starta dagen (rundan) med en stadig frukost. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet juni 6, 2022 Anmäl Share Skrivet juni 6, 2022 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet juni 6, 2022 Anmäl Share Skrivet juni 6, 2022 Hinako Note Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet juni 6, 2022 Anmäl Share Skrivet juni 6, 2022 6 timmar sedan sa MathJuice: Hinako Note Rätt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet juni 7, 2022 Anmäl Share Skrivet juni 7, 2022 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet juni 7, 2022 Anmäl Share Skrivet juni 7, 2022 https://rpgcorp.com.au/real-estate Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet juni 7, 2022 Anmäl Share Skrivet juni 7, 2022 Ja.- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet juni 7, 2022 Anmäl Share Skrivet juni 7, 2022 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet juni 8, 2022 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2022 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet juni 8, 2022 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2022 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet juni 9, 2022 Anmäl Share Skrivet juni 9, 2022 Ikonisk scen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet juni 9, 2022 Anmäl Share Skrivet juni 9, 2022 Vad är det här för några KyoAni-aktiga designer? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 9, 2022 Anmäl Share Skrivet juni 9, 2022 Är det Munto, menar du? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet juni 9, 2022 Anmäl Share Skrivet juni 9, 2022 3 timmar sedan sa Sceleris: Är det Munto, menar du? Det kanske jag menar.. 😉 Din tur! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 9, 2022 Anmäl Share Skrivet juni 9, 2022 Den såg jag aldrig när det begav sig. Jag har aldrig hört något lockande om den. Till skillnad från(?) den här! ”Vad menar du, ’för sent’? Skämtar du? Animeledtråden laddades ju upp för bara 10 minuter sedan!” Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet juni 9, 2022 Anmäl Share Skrivet juni 9, 2022 Nä, det är ju väldigt få som faktiskt har sett den. Jag gillade den! Var ett intressant sätt att hantera en isekai, från innan då den moderna standarden sattes. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg