Smaruc Skrivet maj 9, 2022 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2022 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet maj 9, 2022 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2022 Det där måste ju vara Haruhi. Känner dock inte alls igen scenen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet maj 9, 2022 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2022 1 timme sedan sa Raccomunk: Det där måste ju vara Haruhi. Känner dock inte alls igen scenen Japp, från första avsnittet S1 när hon hade långt hår och hon byter hårstilar varje dag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet maj 9, 2022 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2022 Ah, så klart! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Albin1997536 Skrivet maj 9, 2022 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2022 3 timmar sedan sa Raccomunk: Ah, så klart! Heartcatch? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet maj 9, 2022 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2022 37 minuter sedan sa Albin1997536: Heartcatch? Så du har sett igenom min förklädnad Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet maj 18, 2022 Anmäl Share Skrivet maj 18, 2022 Han verkar inte ha varit inloggad på över en vecka sen han gissade rätt, så kör på en ny Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet maj 18, 2022 Anmäl Share Skrivet maj 18, 2022 Um, jag har visst använt 100% av min bilagskvot, vad göra? 🙃 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet maj 19, 2022 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2022 8 timmar sedan sa Raccomunk: Um, jag har visst använt 100% av min bilagskvot, vad göra? 🙃 Du kan alltid använda tjänster som Imgur och ladda upp bilderna där för att sedan klistra in länken här. Brukar gå att få så att bilden visas direkt på forumet istället för en länk. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet maj 19, 2022 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2022 Tack! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet maj 19, 2022 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2022 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet maj 19, 2022 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2022 Du kan också gå via din profil högst upp och gå på Mina Bilagor och rensa gamla oanvända filer. Annars verkar imgur vara ett populärt val också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 19, 2022 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2022 18 timmar sedan sa Raccomunk: Um, jag har visst använt 100% av min bilagskvot, vad göra? 🙃 Förutom vad de andra sagt, kan du också skriva 60 (icke-spammiga) inlägg till, så kommer du upp i "beprövad medlem"-klassen som har mycket mer lagringsutrymme. 😉 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet maj 19, 2022 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2022 (redigerade) 2 timmar sedan sa MathJuice: Du kan också gå via din profil högst upp och gå på Mina Bilagor och rensa gamla oanvända filer. Annars verkar imgur vara ett populärt val också. Försökte göra det, men fanns inget alternativ för att göra det vad jag kunde se. 9 minuter sedan sa Sceleris: Förutom vad de andra sagt, kan du också skriva 60 (icke-spammiga) inlägg till, så kommer du upp i "beprövad medlem"-klassen som har mycket mer lagringsutrymme. 😉 Får jobba på det 😀 Redigerad maj 19, 2022 av Raccomunk Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet maj 19, 2022 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2022 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet maj 20, 2022 Anmäl Share Skrivet maj 20, 2022 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet maj 20, 2022 Anmäl Share Skrivet maj 20, 2022 Har ni inte sett denna? Det är ju en miss Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet maj 21, 2022 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2022 Rätt svar var Dusk Maiden of Amnesia. Kör på en ny då Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet maj 21, 2022 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2022 Det där torde vara Serial Experiment Lain, Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet maj 21, 2022 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2022 4 timmar sedan sa Klona: Det där torde vara Serial Experiment Lain, Det har du rätt i Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet maj 22, 2022 Anmäl Share Skrivet maj 22, 2022 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet maj 22, 2022 Anmäl Share Skrivet maj 22, 2022 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet maj 23, 2022 Anmäl Share Skrivet maj 23, 2022 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet maj 23, 2022 Anmäl Share Skrivet maj 23, 2022 Jack the Ripper, Akilles, Fate/Apocrypha Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet maj 23, 2022 Anmäl Share Skrivet maj 23, 2022 2 timmar sedan sa MathJuice: Jack the Ripper, Akilles, Fate/Apocrypha Så rätt så. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg