Sceleris Skrivet februari 25, 2022 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2022 Ej. “Hejdå! Vi ses när tråden uppdateras!” Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet februari 25, 2022 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2022 Aha, ser ut som Vivy: Fluorite Eye's Song, stämmer det? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 25, 2022 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2022 1 timme sedan sa Klona: Aha, ser ut som Vivy: Fluorite Eye's Song, stämmer det? Tja, det stämmer att det ser ut som det… …för att det är det! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet februari 26, 2022 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2022 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 26, 2022 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2022 Kanske är det bara för att jag blivit "prajmad" i och med att någon nämnde den härom dagen på Discord, men jag får liksom en tanke av att det är början av Monster och att det är Tenmas fästmö i bilen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet februari 26, 2022 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2022 Bra gissning men det är tyvärr fel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 27, 2022 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2022 Den där hållningen kan väl inte tillhöra någon annan än Duke “Golgo 13” Togo? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet februari 27, 2022 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2022 1 timme sedan sa Sceleris: Den där hållningen kan väl inte tillhöra någon annan än Duke “Golgo 13” Togo? På pricken, man kan nästan känna hans aura genom bilden. Din tur. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 27, 2022 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2022 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet februari 28, 2022 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2022 The Wind Rises? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 28, 2022 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2022 5 timmar sedan sa Klona: The Wind Rises? Njet! “Så du lovar att jag kommer att få en roll i en Ghibli-film om jag går med på det här?” Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet februari 28, 2022 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2022 Den-dära-med-tjejorna-som-vill-vara-"husdjur"-med-main-protag? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 28, 2022 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2022 2 minuter sedan sa MathJuice: Den-dära-med-tjejorna-som-vill-vara-"husdjur"-med-main-protag? Jag har inte sett verket jag postar bilder ifrån, så det vet jag faktiskt inte. 😅 Behöver en titel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet februari 28, 2022 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2022 Jag tror det var...Hensuki? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 28, 2022 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2022 8 minuter sedan sa MathJuice: Jag tror det var...Hensuki? Då var det rätt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet februari 28, 2022 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2022 Jag lämnar bollen i fred så någon annan får prova på. You can do it! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet mars 5, 2022 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2022 Inte? Okej då provar vi att vara MENACING! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet mars 6, 2022 Anmäl Share Skrivet mars 6, 2022 One Punch Man. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet mars 6, 2022 Anmäl Share Skrivet mars 6, 2022 Wan Panch! Rätt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet mars 6, 2022 Anmäl Share Skrivet mars 6, 2022 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet mars 7, 2022 Anmäl Share Skrivet mars 7, 2022 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet mars 8, 2022 Anmäl Share Skrivet mars 8, 2022 Vi vet fortfarande inte namnet på blomman vi såg den dagen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet mars 8, 2022 Anmäl Share Skrivet mars 8, 2022 9 timmar sedan sa wilfried: Vi vet fortfarande inte namnet på blomman vi såg den dagen? Stämmer bra det! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet mars 10, 2022 Anmäl Share Skrivet mars 10, 2022 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet mars 11, 2022 Anmäl Share Skrivet mars 11, 2022 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg