Sceleris Skrivet januari 24, 2022 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2022 Anime.se:s personalfest (färglagd) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 25, 2022 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2022 “Vi tackar Dig, Herre-sama, för de animeledtrådar Du gett oss. Amen desu.” Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stekeblad Skrivet januari 25, 2022 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2022 Suppose a kid from the last dungeon boonies moved to starter town? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 25, 2022 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2022 Det hade jag nog också gissat på om jag inte lagt upp den själv, men rätt svar är faktiskt Last Period från 2018. Nåt mobilspelbaserat tjosan. Ny anime! “Snälla, gissa igen! Snälla söta! Snälla söta rara!” Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet januari 25, 2022 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2022 Aldnoah Zero? Väldigt osäker på den gissningen då jag inte riktigt tycker det stämmer in tecknarstilen och det ser ut som killen har "alvöron" som jag inte minns att någon hade i serien. Fast du bad så snällt och jag kommer inte på vilken annan serier det skulle kunna vara men jag tycker att uniformen är bekant. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 25, 2022 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2022 Inte Aldnoah Zero, men knappast heller alvöron. Det är ett verk mig veterligen utan andra människoliknande arter. Däremot finns det vapen i verket! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet januari 26, 2022 Anmäl Share Skrivet januari 26, 2022 Heavy Object Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 26, 2022 Anmäl Share Skrivet januari 26, 2022 3 timmar sedan sa MathJuice: Heavy Object Sluta mobb– Ah, det var ditt svar. Rätt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet januari 26, 2022 Anmäl Share Skrivet januari 26, 2022 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet januari 26, 2022 Anmäl Share Skrivet januari 26, 2022 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet januari 27, 2022 Anmäl Share Skrivet januari 27, 2022 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet januari 27, 2022 Anmäl Share Skrivet januari 27, 2022 My senpai is annoying! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet januari 27, 2022 Anmäl Share Skrivet januari 27, 2022 Jaaa! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet januari 27, 2022 Anmäl Share Skrivet januari 27, 2022 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 28, 2022 Anmäl Share Skrivet januari 28, 2022 Air? 🤷 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet januari 28, 2022 Anmäl Share Skrivet januari 28, 2022 30 minuter sedan sa Sceleris: Air? 🤷 Nope! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet januari 29, 2022 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2022 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 29, 2022 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2022 Aha, Ama... vad heter den... Amantsu? Amanchu, så var det! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet januari 29, 2022 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2022 2 timmar sedan sa Sceleris: Aha, Ama... vad heter den... Amantsu? Amanchu, så var det! Rätt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 30, 2022 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2022 Jag har inte sett den, men hon har ett ganska minnesvärt mintgrönt hår. Nästa! “Om bilden är dunkel kanske det är svårare att se vad det är för anime?” Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 30, 2022 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2022 “Två ledtrådar på en söndag? Högst olämpligt. Jag kommer att skriva om detta till kommunfullmäktige.” Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 31, 2022 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2022 “NEJ! Jag som satsade alla mina animeledtrådar på 13 svart! Forumet kommer att döda mig!” Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 31, 2022 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2022 “Och när du blir stor ska du få posta dina egna ledtrådar!” Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet februari 1, 2022 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2022 Det ser ut som nå Mobile Suite Gundam men jag har inte sett så många och tycker inte stilen riktigt stämmer överens med de senaste jag åtminstone har sett bilder ifrån. Hoppas någon annan kan lösa mysteriet! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 1, 2022 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2022 “Vem var det som gissade på Gundam? Jag ser inget för den här jäkla ögonmasken som nån satte på mitt huvud.” Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg