Sceleris Skrivet augusti 3, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet augusti 3, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2009 Detdär är jag nästan säker på att jag har sett. Väldigt frustrerande... >:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 4, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2009 Väldigt säkra svar behöver inte vänta på mig. Men då ska det vara rätt, banne mig! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 5, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 5, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet augusti 6, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2009 Potemayo? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet augusti 6, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2009 Damn vad jag känner igen den första bilden. Den andra påminner om Ronja Rövardotter... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 6, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2009 Om ni inte kunde den med de bilderna så kan ni den inte alls. Rätt svar var Strange Dawn av Jun'ichi Sato (Aria, Kaleido Star, Magic User's Club, Princess Tutu, Sailor Moon, Umi Monogatari osv). Nu får ni gissa på den här enkla istället. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet augusti 6, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2009 those who hunt elves Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 6, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2009 Givetvis. :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet augusti 6, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2009 Jag antar att denna anime inte borde vara allt för svår... så därför tar jag en sån här bild Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet augusti 6, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2009 Tsukuyomi Moon Phase Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet augusti 7, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2009 Vampire hunter D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet augusti 9, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2009 Tsukuyomi Moon Phase Så rätt ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet augusti 9, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet augusti 10, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2009 Hmm, om man skulle chansa på Flickan som hoppade genom rymden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet augusti 12, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2009 Nix. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet augusti 12, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2009 Yakushiji Ryōko no Kaiki Jikenbo? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet augusti 12, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2009 Nä. Nyare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet augusti 12, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2009 Karaktärsdesignen ser vagt bekant ut, men jag kan inte minnas vad jag associerar den med. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet augusti 12, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2009 Karaktärsdesign av Ishii Kumi, om än inte helt från scratch. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet augusti 12, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2009 Prövar vi det senaste då, kan det vara: Dogs: Bullets & Carnage ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet augusti 12, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2009 Rätt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet augusti 13, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2009 Då rullar vi vidare då! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 13, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2009 Galaxy Railways? Lite Matsumoto-aktiga uniformer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet augusti 13, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2009 Galaxy Railways? Lite Matsumoto-aktiga uniformer. Hah! Rätt i fällan! (fast det gick ju snabbare än väntat ;__; ) Fel, alltså. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg