Sceleris Skrivet juli 14, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 14, 2009 Negi, du är närmast bollen, du får plocka upp den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet juli 14, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 14, 2009 Tar motvilligt emot bollen och kastar kvick upp den i luften för att se om någon annan kan ta emot. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet juli 16, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erikku Skrivet juli 16, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2009 Kan det vara Space Runaway Ideon? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet juli 16, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2009 Kan det vara Space Runaway Ideon? Det kan det! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erikku Skrivet juli 16, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2009 Det kan det! ~daccha För övrigt riktigt intressant serie särskilt för oss Evangelion fans men också för mecha fantaster i allmänhet. Serien är väll inte direkt det bästa som någonsin gjorts men filmen (syftar då på Be Invoked) är verkligen något utöver det vanliga, och är anledning nog att se serien. Här kommer hur som haver nästa animé: Möss med mössor! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 16, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2009 Inte supersäker, men det är väl Mästerkatten i stövlar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erikku Skrivet juli 16, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2009 Inte supersäker, men det är väl Mästerkatten i stövlar. Det gick fort. :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 17, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 17, 2009 >:3 Ny bild... imorgon. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet juli 17, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 17, 2009 >:3 Ny bild... imorgon. Latmask >:) Nu är du en dålig förebild igen! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 17, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 17, 2009 Jag trodde att jag var en dålig förebild för att jag dödar folk. Ungefär som jag kommer att döda dig om du inte håller din gamlingskäft, gubbe! >:D Nåja allvar då, animé är allvarliga affärer. Obligatorisk svår bild: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet juli 17, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 17, 2009 Nej det är ju bara manligt och moget att döda folk....? Är det Patlabor måne? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet juli 17, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 17, 2009 Obligatorisk felgissning: Wind? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 17, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 17, 2009 Nej och nej. (Men ja angående att döda!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet juli 17, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 17, 2009 Ghost Hunt? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 18, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 18, 2009 Nepp. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 18, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 18, 2009 Lite naket... men lite naket har väl ingen dött av! Spoiler Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet juli 19, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 19, 2009 Vad i... !? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet juli 19, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 19, 2009 Ser ut som pokemon grabben va? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ganjou Skrivet juli 19, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 19, 2009 tycker också det ser ut som han men har svårt att tänka mig att det skulle finnas "naket" i pockemon ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erikku Skrivet juli 19, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 19, 2009 Jag gör en gissning på Demon Fighter Kocho. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 19, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 19, 2009 Jag gör en gissning på Demon Fighter Kocho. Korrektamundo! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erikku Skrivet juli 20, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 20, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet juli 20, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 20, 2009 Lucky Star! ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erikku Skrivet juli 21, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 21, 2009 Tyvärr fel. :( Men dom båda serierna har något gemensamt nämligen... Ny bild rosa mobil med grod strap Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg