Hoppa till innehåll
Anime.se

Gissa animen

Gogo
 Share

Rekommenderade inlägg

Frågan är mer hur man kan ha Hayate no Gotoku som en kvalificerad gissning >_<

Bra fråga men jag har för mig att de vid något tillfälle var nere vid en sjö i den serien och att det fanns ett sjömonster (dvs. en kappa) i den sjön som bodde där och såg ut ungefär så. Dock så kan det ha varit gintama jag tänkte på jag minns inte vilken men någon av serierna hade det så därför jag gissade på dem.

Dock är jag nu lite sugen på att hoppa igenom de första 80 avsnitten av Gintama eller nåt för att se om jag hittar scenen och kan bevisa att likheten fanns :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

aha kappa nu kommer jag ihåg fins en i Nagasarete Airantou så chansar på den serien

En personlig fråga till dig. Du, som ritar och gör annat som artist, hur kan du se den där kappan och från designen och färgpaletten från skärmdumpen tro att det är från Nagasarete Airantou? o_O

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

aha kappa nu kommer jag ihåg fins en i Nagasarete Airantou så chansar på den serien

En personlig fråga till dig. Du, som ritar och gör annat som artist, hur kan du se den där kappan och från designen och färgpaletten från skärmdumpen tro att det är från Nagasarete Airantou? o_O

den ända serien som jag vet har en kappa med i. även om dom inte ens var lika så chansade jag ändå på den :P Nagasarete Airantou har mörkare och tydligare färger det kan jag se men måste ändå få bort lite alternativ ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Sceleris changed the title to Gissa animen