Bareus Skrivet juli 5, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2009 fel en till Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bareus Skrivet juli 6, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet juli 6, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2009 Southern Cross? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andrielnr Skrivet juli 6, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2009 neon genesis? annars kanske den där för-förra var tengen toppa guren lagann.... seriöst bra anime... :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bareus Skrivet juli 7, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2009 icke Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 7, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2009 Layzner! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bareus Skrivet juli 7, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2009 yes Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 7, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2009 "What-what-WHAAAT?!" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pthia Skrivet juli 7, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2009 Hayate no Gotoku? EDIT: Eller vänta nu det kan vara Gintama också. får man chansa på 2st? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 7, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2009 Du får göra det den här gången då, det är okej. För det var fel båda två. :D "What-what-WHAAAT?!" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juli 7, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2009 Frågan är mer hur man kan ha Hayate no Gotoku som en kvalificerad gissning >_ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ganjou Skrivet juli 7, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2009 en avlägsen släckting till turtles eller ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet juli 7, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2009 en avlägsen släckting till turtles eller ? Det är en Kappa. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet juli 7, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2009 Det finns en kappa i Inukami! så jag chansar på den. Dock var den inte så ful. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 7, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2009 Inte Inukami!, den är väl från 2000-talet! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ganjou Skrivet juli 8, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 8, 2009 aha kappa nu kommer jag ihåg fins en i Nagasarete Airantou så chansar på den serien Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 8, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 8, 2009 Nagasarete Airantou "Ser jag ut att komma från den skräpserien?!" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pthia Skrivet juli 8, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 8, 2009 Frågan är mer hur man kan ha Hayate no Gotoku som en kvalificerad gissning >_< Bra fråga men jag har för mig att de vid något tillfälle var nere vid en sjö i den serien och att det fanns ett sjömonster (dvs. en kappa) i den sjön som bodde där och såg ut ungefär så. Dock så kan det ha varit gintama jag tänkte på jag minns inte vilken men någon av serierna hade det så därför jag gissade på dem. Dock är jag nu lite sugen på att hoppa igenom de första 80 avsnitten av Gintama eller nåt för att se om jag hittar scenen och kan bevisa att likheten fanns :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 8, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 8, 2009 Dock är jag nu lite sugen på att hoppa igenom de första 80 avsnitten av Gintama eller nåt för att se om jag hittar scenen och kan bevisa att likheten fanns :( Ingen fara, jag vet vad du menar. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 9, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 9, 2009 Old but gold. Spoiler New but few. "Jag köpte den här ryggkliaren, får jag prova den på dig?" "...!" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juli 9, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 9, 2009 aha kappa nu kommer jag ihåg fins en i Nagasarete Airantou så chansar på den serien En personlig fråga till dig. Du, som ritar och gör annat som artist, hur kan du se den där kappan och från designen och färgpaletten från skärmdumpen tro att det är från Nagasarete Airantou? o_O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ganjou Skrivet juli 9, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 9, 2009 aha kappa nu kommer jag ihåg fins en i Nagasarete Airantou så chansar på den serien En personlig fråga till dig. Du, som ritar och gör annat som artist, hur kan du se den där kappan och från designen och färgpaletten från skärmdumpen tro att det är från Nagasarete Airantou? o_O den ända serien som jag vet har en kappa med i. även om dom inte ens var lika så chansade jag ändå på den :P Nagasarete Airantou har mörkare och tydligare färger det kan jag se men måste ändå få bort lite alternativ ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voltaire Skrivet juli 9, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 9, 2009 Nagasarete Airantou "Ser jag ut att komma från den skräpserien?!" När jag fick se den rödhåriga tjejen visste jag namnet pa animen. Helveteslärare Nube! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 9, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 9, 2009 Helveteslärare Nube! :D Rätt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet juli 14, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 14, 2009 Ser ut som det är någon som dödat tråden och det var varken jag eller Boda, hm... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg