Sceleris Skrivet juli 1, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 1, 2009 Åsså tar vi och håller oss på spåret va... (Om någon exempelvis vill bemöta Gravskopans inlägg får ni göra det i Clannad-tråden.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet juli 1, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 1, 2009 Detective Academy Q. Var det verkligen bara jag som kunde den? Har inte tittat i den här tråden på evigheter... Edit: Lika bra att lägga upp nästa gissningsomgång direkt: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 1, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 1, 2009 My sa: Detective Academy Q. Var det verkligen bara jag som kunde den? Visst är det galet! ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stealther Skrivet juli 1, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 1, 2009 Kunde visserligen det också, men orkar inte ta skärmdumpar så skippar såna här typer av spel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 1, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 1, 2009 Stealther sa: Kunde visserligen det också, men orkar inte ta skärmdumpar så skippar såna här typer av spel. Bilder från recensioner, Googles bildsök eller AnimeClick är alternativ. Men om man inte orkar ta skärmdumpar orkar man väl inte göra det heller. :P Och så för att Mys bild kom på andra sidan: My sa: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet juli 1, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 1, 2009 Eftersom ingen annan verkar vara sugen på att gissa, skjuter jag löst från höften och tippar på Chrno Trigger! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet juli 1, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 1, 2009 Nej, inte Chrno Trigger. Eftersom det har gått mer än 12 timmar sedan förra bilden tänker jag göra slut på eländet fort och dänga upp nästa bild redan nu: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet juli 1, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 1, 2009 trigun? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet juli 1, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 1, 2009 Jag har en gissning på gång... problemet är att jag inte kommer ihåg namnet! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 1, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 1, 2009 Jag börjar tänka på Texhnolyze. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet juli 2, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 2, 2009 Bra gissat, Sceleris. Visst är det Texhnolyze. Det var för övrigt rätt svårt att googla fram vettiga "svårgissade bilder" på serien. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 2, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 2, 2009 Mjo, det är nog lättare att hitta lätta/medelsvåra bilder från svåra animéer än svåra bilder från lätta animéer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bareus Skrivet juli 2, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 2, 2009 Souten Kouro Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 2, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 2, 2009 Bareus sa: Souten Kouro Jaooo~. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bareus Skrivet juli 2, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 2, 2009 Ny bild då Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet juli 2, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 2, 2009 Tekkaman Blade? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bareus Skrivet juli 2, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 2, 2009 nop Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bareus Skrivet juli 3, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 3, 2009 En ny Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet juli 3, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 3, 2009 Jag kan slå vad om att jag kommit förbi serien när jag kikade efter animer-ute-i-rymden-serier... dock ringer ingen klocka :( Baerus bilder eftersom jag råkade gömma dem ^^; [/b] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bareus Skrivet juli 4, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 4, 2009 En till Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet juli 4, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 4, 2009 Mobile Suit Gundam 0080: War in the Pocket ?? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bareus Skrivet juli 4, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 4, 2009 ej Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet juli 4, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 4, 2009 argh, det ser ut som en Gundam serie....jag gissar på Gundam ZZ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bareus Skrivet juli 4, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 4, 2009 icke Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet juli 4, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 4, 2009 hmm Teknoman ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg