Sceleris Skrivet december 30, 2008 Anmäl Share Skrivet december 30, 2008 Yay! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet december 31, 2008 Anmäl Share Skrivet december 31, 2008 Romeo X Juliet? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 1, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2009 Njet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet januari 1, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2009 D.N.Angel? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 1, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2009 Årets första vinnare: Voffe! Take it away, Voff'. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet januari 1, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2009 Öh... nu gäller följande: jag sticker nämligen till Egypten om ett par timmar och ber om ursäkt för den oansvariga posten... ... men! Jag lägger upp en relativt lätt bild och den första 100% bombsäkra person som vet vilken det är är näste på tur (självklart finns möjligheten att någon svarar rätt medan jag fortfarande är hemma). Efter 23:59 den andra januari är det först till kvarn. Den bör vara lätt för den som har sett den åtminstone en gång. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet januari 1, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2009 whisper of the heart? inte helt 100 men gissar på den Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet januari 1, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2009 Årets andra vinnare har blivit utsedd: Smaruc! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet januari 2, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erikku Skrivet januari 2, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2009 Kino's Journey? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet januari 2, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2009 och Erikku kom in på tredje plats. rätt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erikku Skrivet januari 2, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet januari 2, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2009 Med tanke på designen... Captain Harlock? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet januari 2, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2009 Galaxy Express 999, Ginga Tetsudou 999 osv ?? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erikku Skrivet januari 2, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2009 Båda har fel tyvärr. :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet januari 2, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2009 Drar till med Queen Millennia då. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stealther Skrivet januari 3, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2009 Nu har jag visserligen inte sett serien än, men det ser ut som Mirai Shounen Conan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erikku Skrivet januari 3, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2009 Nu har jag visserligen inte sett serien än, men det ser ut som Mirai Shounen Conan. Årets fjärde vinnare blev Stealther. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stealther Skrivet januari 3, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 3, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2009 Tsukikage Ran. Nån gång ska jag banne mig se klart den! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stealther Skrivet januari 3, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2009 Jupp, nummer 5! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 3, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2009 "SCREW YOU!" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet januari 3, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2009 Casshern Sins? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 3, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2009 KYASHYAAAN!! ...är inte rätt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet januari 3, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2009 eat-man 98? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg