Sceleris Skrivet juni 4, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2009 Jag börjar tänka på ett gammalt Pokémon-avsnitt. XD Men det gissar jag inte på. Detektiv Conan gissar jag på. Och jag tycker också att man inte ska prata om dålig animation om man inte pratar om stillbilder som i sekvens ska efterlikna rörelse. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juni 4, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2009 Det här fick mig att tänka på en sak. När jag hör "animerat" (även i animé-sammanhang) så tänker jag på hur saker och ting rör sig. T.ex. en gubbe som gör lite karatesparkar kan vara bra eller dåligt animerat. Men då detta är en stillbild får jag uppfattningen att du/ni menar hur det är tecknat? Detaljrikedom, kvalité? Jag var väl lite snabb med att posta inlägget. Menade såklart kvalitetsmässigt. "Animera" verkar ha blivit någon form av paraplybegrepp för allt som har med det visuella att göra, ungefär som att många kallar rollfigurer i anime för "karaktärer". Nåja, new picz! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet juni 4, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2009 Mai-Hime? -.^ Så dåligt animerat var skeppet ändå inte :p Det minns jag faktiskt inte. Kom bara ihåg ett skepp och tänkte "what the hell" :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet juni 4, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bareus Skrivet juni 4, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2009 Asu no Yoichi Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet juni 4, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2009 Det är också fel. Nästa bild blir lite lättare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schtim Skrivet juni 4, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2009 Higurashi no Naku Koro ni? eller har jag gått in i en fälla? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet juni 4, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2009 kunimitsu från tekken!! vänta nu.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet juni 4, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2009 Någon har mardrömmar om hur dåligt ni gissar... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet juni 4, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2009 Jag hade lätt gissat pokémon om inte sista bilden kommit xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet juni 5, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 5, 2009 jag drar en gissning på gunsmith cats Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet juni 5, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 5, 2009 Nix, men nu borde någon ta den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet juni 5, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet juni 5, 2009 Neo ranga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet juni 5, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 5, 2009 Äntligen en som känner till denna skräpserie. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juni 5, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 5, 2009 Äntligen en som känner till denna skräpserie. Argh, hur kunde du välja en anime som bara Gogo känner till? Nu är tråden dömd igen :< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pthia Skrivet juni 5, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 5, 2009 Äntligen en som känner till denna skräpserie. Argh, hur kunde du välja en anime som bara Gogo känner till? Nu är tråden dömd igen :< Tyvär så måste jag hålla med lite där. Nu brukar jag iofs inte kunna svaret i vilket fall (trots att jag själv tycker jag sätt en del) och de gånger jag väl kan det så är det alltid någon som kniper svaret när jag inte är hemma men när det väl är gogo som står för bilderna så har jag inte en susning alls. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet juni 5, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 5, 2009 äsch så farlig är han inte :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet juni 7, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet juni 7, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet juni 7, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 7, 2009 Shamanic Princess :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet juni 7, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet juni 7, 2009 :D Yeah. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet juni 7, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 7, 2009 hmm ska försöka att inte kapa tråden >.> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ganjou Skrivet juni 7, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 7, 2009 kan det vara: Shakugan no Shana ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet juni 7, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 7, 2009 icke ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet juni 7, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 7, 2009 Ny bild gubbs och tanter den första bilden Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet juni 7, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet juni 7, 2009 Shana? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg