Saya Skrivet maj 28, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 28, 2009 Mjahaja. En till innan jag lägger mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet maj 29, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet maj 29, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet maj 29, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2009 Tidigare bilder Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 29, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2009 Fusksvar då? Yume de Aetara. :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet maj 29, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2009 Nu måste jag döda dig. :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schtim Skrivet maj 29, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2009 Det här börjar glida mer och mer ifrån allt jag någonsin har sett Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 30, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2009 Förlåt, Saya, det verkade som att du ville bli av med den fort. Då får vi ta den här som snabbast. Först en förmodligen inte oigenkännlig miljöbild. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 30, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet maj 30, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2009 Gokujou Seitokai! Katching! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 30, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2009 Klibb to the rescue! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet maj 31, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2009 Hehe! Då kör vi väl igång! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addie Skrivet maj 31, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2009 Blood+? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet maj 31, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2009 Icke säger nicke! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet maj 31, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2009 Chocolate Underground? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet maj 31, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2009 Fasen riyu! Jag som trodde att jag skulle kunna lura in er i att det var någon militiärserie <. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet maj 31, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2009 Vadå, hela serien handlar ju om hur den något militärliknande organisationen CACAO bekämpar människor som piratar choklad och andra sötsaker. :P Här är det däremot stopp! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 2, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2009 Ny bild desuånegajshimasune~. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet juni 2, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2009 Gåmennasaj Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet juni 2, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2009 Agent Aika? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet juni 2, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2009 Det äro fel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet juni 3, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2009 Mai-Hime? -.^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juni 3, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2009 Mai-Hime? -.^ Så dåligt animerat var skeppet ändå inte :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pthia Skrivet juni 3, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2009 Love Hina? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet juni 4, 2009 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2009 Inga rätt, ny bild imorgon. Jag är lite seg på att ta skärmdumpar. :O Så dåligt animerat var skeppet ändå inte :P Det här fick mig att tänka på en sak. När jag hör "animerat" (även i animé-sammanhang) så tänker jag på hur saker och ting rör sig. T.ex. en gubbe som gör lite karatesparkar kan vara bra eller dåligt animerat. Men då detta är en stillbild får jag uppfattningen att du/ni menar hur det är tecknat? Detaljrikedom, kvalité? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg