Gravskopan Skrivet maj 21, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2009 Det ser ut att vara Studio 4°C -Yasuhiro Aoki's Kung Fu Love, men det ÄR det inte....ÅÅÅÅ blir frustrerad, jag känner igen detta! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 21, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2009 hmmz, han rödhåriga får mig att tänka på han aktionskillen i hunter x hunter, men kan inte riktigt få in övriga scenen i den serien :S Fast jag undrar känner igenom samma/en liknande person från en annan serie också, tyvärr kommer jag inte på namnet just nu :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet maj 21, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2009 Inget rätt hittills, så jag lägger upp en ny bild. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Qvarfordt Skrivet maj 21, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2009 Karas!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet maj 21, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2009 Helt rätt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Qvarfordt Skrivet maj 21, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2009 Yay :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet maj 21, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2009 Kaiba? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet maj 21, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2009 Påminner lite om Ergo proxy. Fast bakgrunden är lite för dålig förståss. Nåja. skadar inte att gissa :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Qvarfordt Skrivet maj 21, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2009 Nix, inga rätt hittills, nybild kommer ikväll om ingen svarat rätt. :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kageboshi Skrivet maj 21, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2009 Ser jävligt FLCL ut =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Qvarfordt Skrivet maj 21, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2009 Ser jävligt FLCL ut =) Mycket möjligt, men det är tyvärr fel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet maj 21, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2009 Ge oss en ny bild då :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Qvarfordt Skrivet maj 21, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2009 Första bilden Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 21, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2009 Daibasutaaaa, DIEBASUTAAA! Diebuster alltså. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Qvarfordt Skrivet maj 21, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2009 Visst är det Diebuster! Bollen över till Sceleris Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 21, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2009 Jag blir så glad att jag måste le! Spoiler (Ja, det är bilden ni ska gissa på, alltså.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kageboshi Skrivet maj 22, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 22, 2009 Vild gissning, Mind game? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 22, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 22, 2009 Vilt svar: nej. ^_^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 22, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 22, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet maj 22, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 22, 2009 KAN DET VARA NARUTO SHIPPNUDEN?? Förlåt. Jag var tvungen :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet maj 22, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 22, 2009 Säger Urusei Yatsura, en utav silhoutterna ser lite ut som Atarus morsa. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 22, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 22, 2009 NARUTO ÄR RÄTT! Fast fel då vah. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 25, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2009 Gamla bilder. Spoiler Nu har vi ju haft lite downtime, så det blir väl dags för en till bild. För enkel, men jag ville inte att nån skulle gissa rätt innan jag hann visa den. XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet maj 25, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2009 Gamla bilder. Nu har vi ju haft lite downtime, så det blir väl dags för en till bild. För enkel, men jag ville inte att nån skulle gissa rätt innan jag hann visa den. XD Jag drar till med Noein i brist på bättre att göra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet maj 25, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2009 Petopeto-san Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg