Zeedox Skrivet mars 14, 2015 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2015 Jag tänker mig Kaiba, baserat på teckningstilen och de tydliga linjerna. Är det i närheten? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snok3n Skrivet mars 14, 2015 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2015 Nej, tyvärr, Sceleris borde dock kunna denna rakt av. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 14, 2015 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2015 (redigerade) Jodå, jag är ganska säker på vilken det är, men jag vill lämna lite företräde så att andra får chansen. ^^; Edit: Min första tanke var fel! Haha. Men sen kom jag på vilken det egentligen är. >:3 Redigerad mars 14, 2015 av Sceleris Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 16, 2015 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2015 Nämen jomen, det är fiskaravsnittet av Space Dandy. (Det första jag tänkte på var dock Mind Game.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet mars 23, 2015 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2015 Nämen jomen, det är fiskaravsnittet av Space Dandy. (Det första jag tänkte på var dock Mind Game.) Så var det rätt svar? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 23, 2015 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2015 Säg det, du! Eller kanske säg det, @Snok3n! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet mars 27, 2015 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2015 Inget svar på två veckor? Rött kort! Hijacking thread for the emperor! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet mars 27, 2015 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2015 Oda Nobuna no Yabou? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet mars 27, 2015 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2015 "Look at my horse, my horse is amazing..." Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet mars 27, 2015 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2015 Silver Spoon? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snok3n Skrivet mars 27, 2015 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2015 Ursäkta mitt försvinnande, ska hålla mig från att svara i fortsättningen! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet mars 27, 2015 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2015 No worries mate! [sCREAMS INTERNALLY] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet mars 28, 2015 Anmäl Share Skrivet mars 28, 2015 Riders of Rohan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet mars 28, 2015 Anmäl Share Skrivet mars 28, 2015 When sempai notices you: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 28, 2015 Anmäl Share Skrivet mars 28, 2015 Den där Walkure Romanze? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet mars 28, 2015 Anmäl Share Skrivet mars 28, 2015 Visst är det Walkure Romanze...eller Valkyrie Romanze...eller hur man nu stavar det! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 28, 2015 Anmäl Share Skrivet mars 28, 2015 Samtidigt, i de dunklare delarna av Anime.se... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet mars 29, 2015 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2015 Vild gissning: G.I.T.S - Stand Alone Complex Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 29, 2015 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2015 Vilda gissningar, min favorit! Dock fel! "Men var har jag sett det här förut..." Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 30, 2015 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2015 Haha, oj, jag råkade posta animebilden i mangatråden. Vi vandrade i öknen i dagar utan att se skymten av en gissning. Och så en ny bild. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet mars 30, 2015 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2015 My mind's telling me NO.... But my body is telling me "Fairy Tail!" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 30, 2015 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2015 Det är inte Fairy Tail! Det är Fairy Tail-filmen! MathJuice kniper bollen! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet mars 31, 2015 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2015 Wut? Så mycket stilen har ändrats från serien. Oh well... Nya Metal Gear ser lovande ut: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet mars 31, 2015 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2015 Nog sjärtsparkat för idag, nu blir det after work! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet april 1, 2015 Anmäl Share Skrivet april 1, 2015 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg