Hoppa till innehåll
Anime.se

Gissa animen

Gogo
 Share

Rekommenderade inlägg

Ingen svart katt.

Ny bild kring 18:00.

Det handlar med andra ord om något som du själv inte har sett?

Nä, jag menade att man inte kan få rätt genom att gissa på mina aktiviteter på senaste tiden, som uppdateringar på MAL eller vad jag har nämnt i konversationer. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det påminner lite grann om Chrno Crusade tycker jag. Kan det vara så?

Tyckte också det, påminner väldigt mycket om den där balkongen där det alltid är solnedgång. Fast CC är ju inte i widescreen och jag tvivlar på att Sceleris skulle gå den extra biten bara för att få någon på fel spår.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tyckte också det, påminner väldigt mycket om den där balkongen där det alltid är solnedgång. Fast CC är ju inte i widescreen och jag tvivlar på att Sceleris skulle gå den extra biten bara för att få någon på fel spår.

man vet ALDRIG med sceleris

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det kanske säkert vara så.

Alltså att det kan påminna lite grann om Chrno Crusade. Jag har aldrig sett den, så jag har ingen aning. Men det är inte därifrån bilderna kommer!

man vet ALDRIG med sceleris

Du, jag kanske är en skämtare, men jag är inte oärlig. Att på något sätt redigera bilder (annat än att ändra storlek och liknande) som man lägger fram som regelrätta filmstillbilder är bara fel.

Tidigare bilder.

Spoiler
XfiJCDDrU.png

VwmmveWeb.png

spMywpdGw.png

uxsOwSvXp.png

Bonusbild! Karaktärsbild vid midnatt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du, jag kanske är en skämtare, men jag är inte oärlig. Att på något sätt redigera bilder (annat än att ändra storlek och liknande) som man lägger fram som regelrätta filmstillbilder är bara fel.

Förlåt :( var inte menat att du skulle ta illa upp, var bara menat som ett litet skämt >.> ajja

Får väl gissa iaf då... Jag slänger en vild gissning på Saikano

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Sceleris changed the title to Gissa animen