Gogo Skrivet maj 12, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet maj 12, 2009 Onegai Twins? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet maj 12, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2009 Då drar jag till med Onegai Teacher bara för att >:| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet maj 12, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet maj 12, 2009 Du ska alltid försöka vara värst. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet maj 12, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2009 Försöka är en sak. men det är svårt att bräda dig ;) Jag tycker dock paletten i dendär bilden kittlar mitt minne. Sannolikt är det bara snarlikt något jag har sett, men det är frustrerande :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 12, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2009 Nej, inget Onegai. Tidigare bild. Spoiler Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet maj 12, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet maj 12, 2009 Black Jack tv? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 12, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2009 Nej. Du kan inte försöka lista ut det baserat på att analysera mig (som vad vi pratat om, min "Watching"-MAL-lista etc.). :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet maj 12, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2009 Det handlar med andra ord om något som du själv inte har sett? Ja det borde ju faktiskt vara lättare än något du HAR sett :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addie Skrivet maj 12, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2009 Vi drar till med Black Cat Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 12, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2009 Ingen svart katt. Ny bild kring 18:00. Det handlar med andra ord om något som du själv inte har sett? Nä, jag menade att man inte kan få rätt genom att gissa på mina aktiviteter på senaste tiden, som uppdateringar på MAL eller vad jag har nämnt i konversationer. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet maj 12, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2009 Jag tycker det påminner om Kiki's Expressbud, lol. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet maj 12, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2009 Jag tycker det påminner om Kiki's Expressbud, lol. Ja visst gör det? :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 12, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2009 Inga svarta katter sa jag ju. ;) Tidigare bilder. Spoiler Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet maj 12, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2009 Gah, klockan får mig att tänka på Noir Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet maj 12, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet maj 12, 2009 Piano? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 12, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2009 Fel och fel. Nästa bild kring midnatt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addie Skrivet maj 12, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2009 Det påminner lite grann om Chrno Crusade tycker jag. Kan det vara så? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet maj 12, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2009 Det påminner lite grann om Chrno Crusade tycker jag. Kan det vara så? Tyckte också det, påminner väldigt mycket om den där balkongen där det alltid är solnedgång. Fast CC är ju inte i widescreen och jag tvivlar på att Sceleris skulle gå den extra biten bara för att få någon på fel spår. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet maj 12, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2009 Det påminner lite grann om Chrno Crusade tycker jag. Kan det vara så? Tyckte också det, påminner väldigt mycket om den där balkongen där det alltid är solnedgång. Fast CC är ju inte i widescreen och jag tvivlar på att Sceleris skulle gå den extra biten bara för att få någon på fel spår. man vet ALDRIG med sceleris Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 12, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2009 Det påminner lite grann om Chrno Crusade tycker jag. Kan det vara så? Det kanske säkert vara så. Alltså att det kan påminna lite grann om Chrno Crusade. Jag har aldrig sett den, så jag har ingen aning. Men det är inte därifrån bilderna kommer! man vet ALDRIG med sceleris Du, jag kanske är en skämtare, men jag är inte oärlig. Att på något sätt redigera bilder (annat än att ändra storlek och liknande) som man lägger fram som regelrätta filmstillbilder är bara fel. Tidigare bilder. Spoiler Bonusbild! Karaktärsbild vid midnatt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeedox Skrivet maj 12, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2009 Oj, färgerna i den sista bilden får mig att tänka på School Days. Vilket fick hela stämningen att bli dyster. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet maj 12, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2009 Du, jag kanske är en skämtare, men jag är inte oärlig. Att på något sätt redigera bilder (annat än att ändra storlek och liknande) som man lägger fram som regelrätta filmstillbilder är bara fel. Förlåt :( var inte menat att du skulle ta illa upp, var bara menat som ett litet skämt >.> ajja Får väl gissa iaf då... Jag slänger en vild gissning på Saikano Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet maj 12, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2009 Hmm... kan det vara så att du kör en liten fuling och plockat nya Munto, Sceleris? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet maj 12, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2009 Chansar på nya säsongen av Hayate. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 12, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2009 Munto? Varför skulle det vara en fuling? Och Hayate är det inte. Tidigare bilder. Spoiler Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg