Sceleris Skrivet december 30, 2014 Anmäl Share Skrivet december 30, 2014 Ursäkta fördröjningen! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 31, 2014 Anmäl Share Skrivet december 31, 2014 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet december 31, 2014 Anmäl Share Skrivet december 31, 2014 Saint Oniisan? :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 31, 2014 Anmäl Share Skrivet december 31, 2014 Nacchan tog årets sista "Gissa animen"! Grattis! Du får säkert önska något nu. Fast berätta inte vad du önskar, för då slår det nog inte in. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet januari 1, 2015 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2015 Uwah, vilken press! D: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet januari 1, 2015 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2015 Magical Angel Creamy Mami? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet januari 1, 2015 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2015 Det stämmer helt och hållet! :o Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet januari 1, 2015 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2015 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 1, 2015 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2015 Cyborg 009, 60-talsversionen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet januari 1, 2015 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2015 Rätt tidsperiod, fel serie. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 2, 2015 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2015 Prince Planet? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet januari 2, 2015 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2015 Rätt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 2, 2015 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2015 Flax, det var den enda jag kunde komma på som inte var Astroboy eller Cyborg 009. (Och Prince Planet känner jag bara till genom, tror jag, gamla avsnitt av Anime World Order där gäster medverkat som såg amerikansk animeimport på 1960-talet.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 4, 2015 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2015 "Vem har tummar och är med på nästa bild?" "This guy!" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet januari 4, 2015 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2015 Persika jäntan! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet januari 5, 2015 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2015 Prinsen av Tennis? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 6, 2015 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2015 Förlåt, jag hade ett par hektiska dygn. Soverejn hade rätt, det var mycket riktigt Peach Girl! Den gamla skräpserien som hade premiär 8 januari 2005. Det var faktiskt första animesäsongen som jag följde medan den sändes. Jag såg Negima TV, Xenosaga, Ah My Goddess TV, och Peach Girl, men såg inte Starship Operators, Gag Manga Biyori eller Air. Så jag följde bara fyra serier av ungefär 20. Tio år senare följer jag kanske ~20 av ~30... Nämen nåja, bollen till Sovve! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet januari 6, 2015 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2015 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet januari 6, 2015 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2015 Jag gissar helt vilt på Puella Magi Madoka Magica. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet januari 6, 2015 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2015 Kanske detta ringer några klockor :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet januari 6, 2015 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2015 Claymore? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet januari 6, 2015 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2015 Där satt den! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet januari 7, 2015 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2015 Yosh! Nu är det min tur att visa dem vad jag går för. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet januari 7, 2015 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2015 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet januari 8, 2015 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2015 Sexy Commando? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg