Dlatch Skrivet augusti 8, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2014 Right, men suck. Jag är så ny på detta! Vad är nästa svårighetsgrad att ta? Äh, vi kör på denna! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plingskitarn Skrivet augusti 9, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2014 Right, men suck. Jag är så ny på detta! Vad är nästa svårighetsgrad att ta? Äh, vi kör på denna! hmmmm har säkert fel men är det Get backers? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dlatch Skrivet augusti 9, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2014 Men det är alldeles rätt! Plingskitarn' har den :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet augusti 10, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2014 Då är det Plingskitarns tur att skicka in en bild som vi ska gissa på. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet augusti 10, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2014 Kanske borde ha en regel om att man har 24-48 timmar på sig att lägga upp en ny bild. Ibland så känns det som att det tar alldeles för lång tid och det är väl rätt onödigt då den här tråden ändå är en av de mest aktiva. 2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bareus Skrivet augusti 11, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2014 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 11, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2014 Plingskitarn PM:ade mig för tre dagar sen om problem med att ladda upp bild och bad mig att ta över. Jag svarade med några bilduppladdningstips, men det kanske inte har hjälpt. Så om ni är mycket otåliga, ta över, den som vill. Först till kvarn. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dlatch Skrivet augusti 11, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2014 Jag kan ta en till tills vidare, så får Plingskitarn den oskrivna rätten att avbryta mig om han får uppladdat någon bild under tiden =)Ökar takten en hel del på denna också så om ingen tatt den på några timmar så slänger jag upp fler bilder redan under kvällen/natten! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 11, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2014 Patlabor? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dlatch Skrivet augusti 11, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2014 Nix. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dlatch Skrivet augusti 11, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2014 Äh, jag kör nästa med en gång, random skåpbil kanske var i det fulaste laget! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet augusti 11, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2014 Jag ska inte gissa då jag inte har den blekaste, men tanken med min förra text var inte heller att stressa folk att lägga upp bilder utan bara se till så att den här tråden håller sig vid liv som den oftast brukar vara. Arg tant förresten... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 11, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2014 Arg tant förresten... "You're movin' with your auntie and uncle in Bel-Air!" 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet augusti 11, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2014 "You're movin' with your auntie and uncle in Bel-Air!" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dlatch Skrivet augusti 11, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2014 Jaså, ni! Nå ingen stress här, var bara sugen att sätta lite fart på det :) Men okej, den här är en total give away för alla som sett den! Kom igen nu! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 11, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2014 Jaha, Dominion: Tank Police... New? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dlatch Skrivet augusti 11, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2014 Yes, där satt den! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 12, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2014 "Äh, jag orkar inte lägga upp en ny bild just nu, men ni orkar väl vänta ett par dagar ti--" "--mfghmblrgbr?!" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet augusti 12, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2014 Gravitation? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 12, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2014 Jag hade en naggande känsla av att du skulle ta den. (^_~) wilfried nästa. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet augusti 12, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2014 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet augusti 13, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2014 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mishee Skrivet augusti 13, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2014 Kill la kill? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet augusti 13, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2014 Fel Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet augusti 14, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2014 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg