wilfried Skrivet juli 25, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 25, 2014 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 25, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 25, 2014 Är det inte X så äter jag upp min hatt! (Jag har ingen hatt.) Min första tanke (vid första bilden) var Wish, så jag var väl något på spåren. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet juli 25, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 25, 2014 Godkänt (X OVA: An Omen är dom ifrån) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 26, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 26, 2014 "Hmm, jag tror jag vet vilken anime det är... Det syns på pixlarna." Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet juli 26, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 26, 2014 Jag vill säga Steins Gate, men jag vet inte om det stämmer... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 26, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 26, 2014 Men det vet jag, och jag kan berätta att det inte stämmer. :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoshi Skrivet juli 26, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 26, 2014 Den ser ut att komma från de flesta mediokra serier som kommit ut på sistone, men kontorsnisse vette fan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 26, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 26, 2014 Tyvärr, det är inte från den berömda animen De flesta mediokra serier som kommit ut på sistone, men kontorsnisse vette fan heller, så här kommer en bild till! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoshi Skrivet juli 26, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 26, 2014 Alltså du är ju speciell xD Det var ju fina träd iaf ;p Om jag återgår till det jag sa tidigare så gissar jag på Nozaki-kun, eftersom jag tror att det är en shoujo och alla shoujoserier börjar med skolstart /därav Sakuraträden/ Låt mig vara långsökt om jag vill! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 26, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 26, 2014 Det var fel, men jag gillar hur du tänker, så här är en ny bild! En skolbild! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoshi Skrivet juli 26, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 26, 2014 Alltså det där blänket i håret gör mig galen, jag känner verkligen igen det D: Visserligen finns det säkert gott om serier med just den typen "blänk", men jag blir så frustrerad :< Tokyo Ghoul? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 26, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 26, 2014 Det var fel, men jag gillar hur du tänker, så här är en ny bild! En blänkb— "..." F-förlåt magistern, jag ska skärpa mig. :< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeedox Skrivet juli 26, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 26, 2014 Hoshi var så nära! Tokyo Ravens är det förstås. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoshi Skrivet juli 26, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 26, 2014 JAMEN VARFÖR SÅG JAG INTE DET HON SITTER JU DÄR TACK ZEEDOX Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 26, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 26, 2014 Haha, Zeedox kniper bollen mitt framför ögonen på Hoshi. Zee' nästa! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeedox Skrivet juli 26, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 26, 2014 Hachimaki! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeedox Skrivet juli 27, 2014 Anmäl Share Skrivet juli 27, 2014 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet augusti 3, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2014 Ingen aning...kan man få en ny bild om man ber snällt? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dlatch Skrivet augusti 4, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2014 Ah men, vafan, dat schooluniform. Akane maniax? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeedox Skrivet augusti 4, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2014 Ursäkta dröjsmålet i svaret, har hållt på att stöka med flytt och annat. Dlatch har rätt! En ganska osevärd OVA överlag, så det förvånar mig inte att få haft koll. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dlatch Skrivet augusti 4, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2014 Hehe, kimi ga nozomu eien alongside med slutet på chimera ant arc från HxH är dom enda grejerna som fått mig att teara up på riktigt, så man har ju kollat eventuella spinoofs ^^ Återkommer när jag har funderat ett stycke! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dlatch Skrivet augusti 4, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2014 Allright here goes! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet augusti 4, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2014 Dance in the Vampire Bund? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dlatch Skrivet augusti 4, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2014 Niet! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet augusti 8, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2014 Nu passar det bra att få en till liten ledtråd i form av en bild för att hålla intresset uppe. =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg