Sceleris Skrivet maj 22, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 22, 2014 Inte Guilty Clown! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaboKuro Skrivet maj 23, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 23, 2014 Börjar tro att det är symphogear, men tåg bilden får mig att tro något annat 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoshi Skrivet maj 23, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 23, 2014 Du och din sci-fi, Sceleris. Synd att man själv inte har någon koll på sånt :L Higashi no Eden? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 23, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 23, 2014 Jag och min sci-fi. GaboKuro och hans rätta svar – det ÄR Symphogear! Han var på rätt spår från start, det är Satelight som animerat. (Tågbilden är f.ö. från början av första avsnittet.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoshi Skrivet maj 28, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 28, 2014 Dags att uppdatera den här tråden, kanske? 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaboKuro Skrivet maj 30, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2014 Sorry att det dröjde, haft lite mycket att göra >.< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jackdaw Skrivet maj 30, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2014 My Mental Choices Are Completely Interfering with My School Romantic Comedy / 俺の脳内選択肢が、学園ラブコメを全力で邪魔している Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaboKuro Skrivet juni 1, 2014 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2014 yup Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jackdaw Skrivet juni 1, 2014 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2014 Alright, då kör vi igång igen! Och finns det ett bättre sätt än att göra det till en vacker fullmåne? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 1, 2014 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2014 Alright, då kör vi igång igen! Och finns det ett bättre sätt än att göra det till en vacker fullmåne? Ja det måste väl vara Guyver. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jackdaw Skrivet juni 1, 2014 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2014 Aj, den gissningen fick ögat att blöda! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 1, 2014 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2014 Betyder det att jag gissade fel? (Jag har inte faktiskt sett Guyver...) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jackdaw Skrivet juni 1, 2014 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2014 Ja, det var inte rätt gissat. (Bilden kommer från serien) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 1, 2014 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2014 Aaaaaaaaah, nu vet jag, den där prästgubben är väl från Key the Metal Idol?! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jackdaw Skrivet juni 1, 2014 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2014 Haha, du var snabbare än jag trodde! Absolut korrekt!Och här var jag rädd för att det skulle vara för obskyrt. [MyAnimeList info] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 1, 2014 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2014 "Vem vare som kasta?!" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeedox Skrivet juni 1, 2014 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2014 Kan det vara Ima, soko ni iru boku? Såna där gångbroar får en annars att tänka på Star Wars eller Plastic Little... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 1, 2014 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2014 Japp, det är Imaboku. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeedox Skrivet juni 1, 2014 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2014 "Ser jag tjock ut i zebrarandigt?" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet juni 2, 2014 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2014 NGE Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeedox Skrivet juni 2, 2014 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2014 Det är helt rätt förstås, Blå! Bollen är din. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet juni 3, 2014 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2014 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet juni 4, 2014 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2014 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet juni 6, 2014 Anmäl Share Skrivet juni 6, 2014 Väldans fattigt på gissningar här. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaboKuro Skrivet juni 6, 2014 Anmäl Share Skrivet juni 6, 2014 du är för bra på det här, kan inte ens komma på en studio att koppla till bilderna .-. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg