MathJuice Skrivet april 2, 2014 Anmäl Share Skrivet april 2, 2014 Kanske Slayers, kanske inte... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark-Zakiya Skrivet april 2, 2014 Anmäl Share Skrivet april 2, 2014 nope. änklingen nån som gissade. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 3, 2014 Anmäl Share Skrivet april 3, 2014 ...Dags för ny bild kanske? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark-Zakiya Skrivet april 4, 2014 Anmäl Share Skrivet april 4, 2014 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet april 6, 2014 Anmäl Share Skrivet april 6, 2014 Ta inte bollen om du inte kan hålla i den ordentligt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark-Zakiya Skrivet april 6, 2014 Anmäl Share Skrivet april 6, 2014 jag väntar fortfarande på dem som kan svara. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet april 6, 2014 Anmäl Share Skrivet april 6, 2014 Lycka till. Bollen är min. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet april 7, 2014 Anmäl Share Skrivet april 7, 2014 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet april 7, 2014 Anmäl Share Skrivet april 7, 2014 EXPLOSIONS!!! ....A Certain Magical Index? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet april 7, 2014 Anmäl Share Skrivet april 7, 2014 ....A Certain Magical Index? Ja. Jag menar nej. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet april 7, 2014 Anmäl Share Skrivet april 7, 2014 Ja. Jag menar nej. A Certain Scientific Railgun? ...is all I've got. =P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet april 7, 2014 Anmäl Share Skrivet april 7, 2014 A Certain Scientific Railgun? ...is all I've got. =P Inte den heller. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet april 7, 2014 Anmäl Share Skrivet april 7, 2014 Pew pew lasrar får mig att tänka på Nanoha, möjligtvis någon av filmerna jag inte sett Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet april 7, 2014 Anmäl Share Skrivet april 7, 2014 Pew pew lasrar får mig att tänka på Nanoha, möjligtvis någon av filmerna jag inte sett Filmerna är ju nyversioner av serierna så här är en ledtråd. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet april 7, 2014 Anmäl Share Skrivet april 7, 2014 Ah, fasen, då satsar vi väl på första filmen; Mahou shoujo Lyrical Nanoha: The movie 1st! (de är ju små i alla tre filmerna D: ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet april 7, 2014 Anmäl Share Skrivet april 7, 2014 Ah, fasen, då satsar vi väl på första filmen; Mahou shoujo Lyrical Nanoha: The movie 1st! (de är ju små i alla tre filmerna D: ) Men Zanber Form är ett läge av Bardiche Assault vilken hon får först i A's (och i detta fall motsvarande film 2nd A's). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet april 7, 2014 Anmäl Share Skrivet april 7, 2014 Nåja, nästan nära nog! Då börjar vi med en äldre man.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet april 8, 2014 Anmäl Share Skrivet april 8, 2014 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet april 9, 2014 Anmäl Share Skrivet april 9, 2014 Ser ut som huvudpersonen från La Corda D'Oro: Primo Passo bakifrån. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet april 9, 2014 Anmäl Share Skrivet april 9, 2014 Yes, det stämmer!Bollen går över till Voffe~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet april 9, 2014 Anmäl Share Skrivet april 9, 2014 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet april 11, 2014 Anmäl Share Skrivet april 11, 2014 Är det Acchi Kocchi? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet april 13, 2014 Anmäl Share Skrivet april 13, 2014 Host host... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet april 13, 2014 Anmäl Share Skrivet april 13, 2014 Är det Acchi Kocchi? Acchi Kocchi hade jag sist! Såatteh, nej, alltså. Host host... Den där hostan låter läskig, har du uppsökt läkare? ... Bild! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet april 13, 2014 Anmäl Share Skrivet april 13, 2014 Keroro Gunsou? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg