Klona Skrivet februari 5, 2014 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2014 Inge Marvel men "M" är på rätt ställe. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet februari 5, 2014 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2014 Jag var nära på att googla efter "racinganimé på M", men det skulle vara lågt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 5, 2014 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2014 Förhoppningsvis räddar den här bilden tråden. Jag vet att jag har sett figuren förut, men jag kan inte sätta något namn på det... (>_<) Klona-Scellan 1-0! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet februari 6, 2014 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2014 Den här dagen ska jag minnas som den dagen jag tog 1 poäng av Sceleris! Ny bild kommer senare idag när jag har jobbat klart och sovit. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet februari 6, 2014 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2014 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet februari 6, 2014 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2014 Jag tar en ny serie eftersom ingen verkar veta vad det är för serie och det har inte varit så många gissningar. Rätt svar var i alla fall Moldiver. Ny serie: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 6, 2014 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2014 Moldiver! Den har ju till och med kommit ut i Sverige! Men tänka sig att den handlade om kraftdräkter och sånt... Hm, jag har nog alltid liksom tänkt på den mer som nåt i stil med Neoranga. Men den här nya, kan det vara Oreshura (Min flickvän och barndomskamrat bla bla)? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet februari 6, 2014 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2014 Jaha tänka sig. Jag såg den på vhs av en kompis för många herrans år sedan, jag minns att jag gillade den då och tyckte den verkade rätt okej nu när jag bläddrade igenom avsnitten för att hitta bilder. Tror jag ska kolla igenom den inom en snar framtid. Den här serien var du vassare på Sceleris. Klona-Scellan 1-1. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 7, 2014 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2014 Jag är alltid vassare på något som jag faktiskt sett. ;) Nåja, då provar vi denna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 8, 2014 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2014 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 10, 2014 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2014 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet februari 10, 2014 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2014 White album? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 10, 2014 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2014 Mannen med den höga hatten har fullkomligt rätt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet februari 10, 2014 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2014 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet februari 11, 2014 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2014 Gungrave. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet februari 11, 2014 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2014 Rätt svar! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet februari 11, 2014 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2014 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 11, 2014 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2014 Jag tror det är Infinite Ryvius. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet februari 11, 2014 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2014 Enligt säkra källor är detta korrekt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 15, 2014 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2014 *Chock, glömde ladda upp ny bild* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet februari 15, 2014 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2014 Shigofumi? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 15, 2014 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2014 Nope, det är inte Shigofumi. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 15, 2014 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2014 Kanske någon forskare i En viss vetenskaplig rälskanon? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 15, 2014 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2014 Kanske någon forskare i En viss vetenskaplig rälskanon? Nej, det är inte En viss vetenskaplig rälskanon! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 15, 2014 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2014 Kanske någon i Ett visst vetenskapligt index? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg