Daxter_SSJ4 Skrivet oktober 14, 2013 Anmäl Share Skrivet oktober 14, 2013 Uniformerna och flickorna ser ut som Otome wa Boku ni Koishiteru, men de där animationsdesignerna är definitivt inte från 2006 :/ Jag vill veta vad idrougges anime var ;_; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet oktober 14, 2013 Anmäl Share Skrivet oktober 14, 2013 Stämmer bra. Närmare bestämt Futari no Elder OVA:n. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daxter_SSJ4 Skrivet oktober 14, 2013 Anmäl Share Skrivet oktober 14, 2013 Vilken tur att det gick~ Vill inte göra för lätt, men de enda jag har som inte är superlätta är åtminstone 15 år gamla ;_; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 14, 2013 Anmäl Share Skrivet oktober 14, 2013 Rōjin Z? (Hm, minns dock inte att den är i bredbildsformat... Säkert fel.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daxter_SSJ4 Skrivet oktober 14, 2013 Anmäl Share Skrivet oktober 14, 2013 Rätt~ Trodde alla animefilmer var i bredbild? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 14, 2013 Anmäl Share Skrivet oktober 14, 2013 Det var som tusan, det är en biofilm. I alla dessa tider har jag tänkt på den som en OAV – ANN listar den fortfarande som en OAV –, och OAV-filmer brukade ju vara anpassade för teve. Jag har inte sett Rōjin Z, men jag ville minnas att det jag sett av den var i normalbild. Antar att det kan ha varit en pan-and-scan-behandlad version, eller helt enkelt ett falskt minne. Men även bland animebiofilmer så kan de vara i normalbildsformat – om man går tillräckligt långt tillbaka i tiden! T.ex. Hakujaden. ^_^ Men, mer bredbild åt folket! "Herregud så mycket struntprat, jag blir ju alldeles deprimerad!" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 17, 2013 Anmäl Share Skrivet oktober 17, 2013 "...Vad i hela friden är det som pågår i inlägget där ovanför?" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 18, 2013 Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2013 "Gissa på mig! Tehe!" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daxter_SSJ4 Skrivet oktober 19, 2013 Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2013 Asatte no Houkou? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 19, 2013 Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2013 Asatte no Houkou?Rätt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daxter_SSJ4 Skrivet oktober 19, 2013 Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2013 Yay~ Insåg också precis att det inte är något fel med att posta superenkla anime. Känns som att det bara kommer vara samma personer som svarar annars. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet oktober 19, 2013 Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2013 Keroro Gunsō? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 20, 2013 Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2013 Hah! Det var bara för någon vecka sedan som jag lade till just den scenen i Sverige och svenska i anime-tråden, efter att ha suttit på den sedan december 2012! Faktum är att jag först tänkte att Daxter_SSJ4 hade använt bilden som jag laddade upp till den tråden, varpå jag kom på att jag aldrig laddade upp nån bild. Men det var åtminstone nästan samma bild! Vilket sammanträffande att jag knäpper bilden och sitter på den i tio månader och sen hamnar nästan samma bild i Gissa animen bara en vecka senare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
idrougge Skrivet oktober 20, 2013 Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2013 Jag vill veta vad idrougges anime var ;_; Det var Shizuka naru don, ledsen att jag glömde bort tråden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daxter_SSJ4 Skrivet oktober 20, 2013 Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2013 Keroro Gunsō?Rätt~ Hah! Det var bara för någon vecka sedan som jag lade till just den scenen i Sverige och svenska i anime-tråden, efter att ha suttit på den sedan december 2012!Jag har också suttit på den sen i julas :o Skulle egentligen postat den i annat forum då, men min uppkoppling fungerade inte :/ Fick åtminstone med "A.D. 2012 So long..." från Macross på nyår. Det var Shizuka naru don, ledsen att jag glömde bort tråden.Ah, tackar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet oktober 20, 2013 Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2013 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet oktober 21, 2013 Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2013 "Ingen gissning än? Nåväl jag kan vänta" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 21, 2013 Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2013 Bästa scenen i serien! Det är förstås Den där fattigguden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daxter_SSJ4 Skrivet oktober 21, 2013 Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2013 Jag föredrog den här~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet oktober 21, 2013 Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2013 Sceleris har så rätt så. Daxter_SSJ4: Lustigt, det var just bland de två scenerna jag stod och valde mellan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 22, 2013 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2013 "M-masaka!" (Översättarnotis: "Masaka" betyder "jösses".) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 24, 2013 Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2013 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoshi Skrivet oktober 25, 2013 Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2013 Macross Frontier? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 25, 2013 Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2013 Nepp~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet oktober 25, 2013 Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2013 Inget av Gundam-serierna, eller? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg