Sceleris Skrivet november 28, 2011 Anmäl Share Skrivet november 28, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
idrougge Skrivet november 28, 2011 Anmäl Share Skrivet november 28, 2011 Jeanne, kamikazetjuven? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 28, 2011 Anmäl Share Skrivet november 28, 2011 Icke så. Sluta få flickor att gråta, idrougge, du kvinnosläktets fiende! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Misho Skrivet november 29, 2011 Anmäl Share Skrivet november 29, 2011 Känner igen det men ändå inte, tjejen har ju samma blick som Kokoro...Aishiteruze Baby? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet november 29, 2011 Anmäl Share Skrivet november 29, 2011 Det är ju Super GALS! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 29, 2011 Anmäl Share Skrivet november 29, 2011 Skutty dyker in som en hök -- det är ju superrätt! Bollen passeras till Amerikatt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet november 29, 2011 Anmäl Share Skrivet november 29, 2011 Super-hurra! Då flyger vi vidare mot nästa byte: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet november 30, 2011 Anmäl Share Skrivet november 30, 2011 Hmm första bilden var kanske för nondescript. En till! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet november 30, 2011 Anmäl Share Skrivet november 30, 2011 Flickan som Hoppade Genom Tiden? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet november 30, 2011 Anmäl Share Skrivet november 30, 2011 Jupp visst är det så, bollen rullar till Volbla! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet december 3, 2011 Anmäl Share Skrivet december 3, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 3, 2011 Anmäl Share Skrivet december 3, 2011 Ghost in the Shell S.A.C.: 2nd Gig? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet december 3, 2011 Anmäl Share Skrivet december 3, 2011 Um... um... Nej. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet december 4, 2011 Anmäl Share Skrivet december 4, 2011 När vi på IRC diskuterade Motokos välsvarvade delar upptäcktes samma svarta kant... i Ghost in the Shell S.A.C.? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet december 4, 2011 Anmäl Share Skrivet december 4, 2011 Rätt. För i helvete, Sceleris Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 4, 2011 Anmäl Share Skrivet december 4, 2011 Ameh vadårå? Ge mig en break vah, jag har ju faktiskt bara sett Stand Alone Complex en gång, och det var för sex-sju år sedan! Då tycker jag att du kan ha lite översyn med att jag blandar ihop vilken av serierna avsnittet hörde till. D: (Det var väl det där med rebelledaren?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet december 4, 2011 Anmäl Share Skrivet december 4, 2011 Ja, nån sorts rebelledare. Jag minns inte riktigt heller. Jag kom bara på att det var med ett plan i ett avnsitt. Bilduppläggning är nu Sayas ansvar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet december 4, 2011 Anmäl Share Skrivet december 4, 2011 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 4, 2011 Anmäl Share Skrivet december 4, 2011 Nu sa han ju åttiotal på IRC, men Desert Rose? Jag tyckte mig se ett gevär i bakgrunden. ("Va? Finns det en bakgrund?") Red.: Näää, den är för ful, den... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet december 4, 2011 Anmäl Share Skrivet december 4, 2011 Den 2011-12-04 vid 21:53 sa Sceleris: Jag tyckte mig se ett gevär i bakgrunden. Det är en M16. Bysthållaren vet jag inte märket på. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 4, 2011 Anmäl Share Skrivet december 4, 2011 Jaa, det måste ju vara Riding Bean! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet december 4, 2011 Anmäl Share Skrivet december 4, 2011 Den 2011-12-04 vid 22:35 sa Sceleris: Jaa, det måste ju vara Riding Bean! Korrekt, en mycket maskulin OVA. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 5, 2011 Anmäl Share Skrivet december 5, 2011 En mycket maskulin man. Hm, då ska vi se... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doppler Skrivet december 6, 2011 Anmäl Share Skrivet december 6, 2011 Hm, Cutey Honey i bredbild. Kan det vara Re:Cutey Honey? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 6, 2011 Anmäl Share Skrivet december 6, 2011 Du, jag tänker ge dig rätt för det där, fastän det var fel, för att du uppfyllde mitt mål: du kände igen Cutey Honey-skurkarna! Exakt vilken iteration det är är mindre viktigt. (Dock var det Cutey Honey Flash-filmen från 1997.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg