Sceleris Skrivet april 24, 2011 Anmäl Share Skrivet april 24, 2011 Den 2011-04-24 vid 23:06 sa idrougge: Jag vet inte vad det är för serie, men den har inte särskilt konsekventa tecknare. Detta är sant. Nåja, jag ger det till tolvsnåret innan jag röjer svaret och lottar ut bollen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 25, 2011 Anmäl Share Skrivet april 25, 2011 Rätt svar: Fröken Morita är tystlåten, en billig liten OVA där Kana "Måste-vara-med-i-varje-animé-2011" Hanazawa spelar en tystlåten flicka i några små och väldigt lättsamt komiska situationer. Den som får bollen har avgjorts genom lotteri. De tävlande var de som gissade, där den som gissat två gånger fick två "lotter": olji, Klibbnisse, Ellinor01, Pthia, Misho, Klibbnisse, wilfried, olji och Saya. En slumpgenerator (1-9) spottade ut siffran 6, och därför tillfaller turen till... Klibbnisse! Take it away, Klibb. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doppler Skrivet april 25, 2011 Anmäl Share Skrivet april 25, 2011 Det var inget... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet april 25, 2011 Anmäl Share Skrivet april 25, 2011 Och jag kommer... imorgon! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet april 26, 2011 Anmäl Share Skrivet april 26, 2011 Som utlovat, här kommer bilder! Eller ja, bild just nu, fler efter behov! V-v-v-va-va-va-va? Ingen skolbyggnad? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet april 26, 2011 Anmäl Share Skrivet april 26, 2011 B Gata H Kei? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet april 26, 2011 Anmäl Share Skrivet april 26, 2011 Vild gissning på Piano. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet april 27, 2011 Anmäl Share Skrivet april 27, 2011 Okej, jag planerar att bränna ett par bilder idag med förhoppningarna att någon tar det! Vafalls, ett ansikte? Redan på andra bilden!? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet april 27, 2011 Anmäl Share Skrivet april 27, 2011 Eftersom gissningarna drar på sig kommer här en ännu lättare bild, nu måste ni väl ändå ha något att gissa på när de stora kanonerna plockas fram: HUSEN! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet april 27, 2011 Anmäl Share Skrivet april 27, 2011 Narues värld? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet april 27, 2011 Anmäl Share Skrivet april 27, 2011 Sorry Negi, ingen lycka! Ny bild om en stund (eller efter nästa gissning) Tidigare bilder Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 27, 2011 Anmäl Share Skrivet april 27, 2011 Påminner mig om dormitoriet i Kaleido Star. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet april 27, 2011 Anmäl Share Skrivet april 27, 2011 Den 2011-04-27 vid 18:19 sa Sceleris: Påminner mig om dormitoriet i Kaleido Star. Och det har du alldeles rätt i! Tur att du tog det där, annars hade vi fått se en massa bilder på flygande kaniner! Tråkigt ändå, var ganska säker på att den skulle gå på bostadslängan, och jag som hade ett gäng fräcka bilder på karaktärerna i inte-så-jätte-relaterade sammanhang :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 28, 2011 Anmäl Share Skrivet april 28, 2011 Det här kan nog räcka för att någon ska känna igen det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet april 28, 2011 Anmäl Share Skrivet april 28, 2011 Invasion! Bläckfiskflickan? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet april 28, 2011 Anmäl Share Skrivet april 28, 2011 Fullmetal Panic Fumoffu? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet april 28, 2011 Anmäl Share Skrivet april 28, 2011 Peach Girl? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 28, 2011 Anmäl Share Skrivet april 28, 2011 Nej, nej, och URK NEJ! Vafalls, ett ansikte? Redan på andra bi-... Nej, vänta, var går du?! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet april 28, 2011 Anmäl Share Skrivet april 28, 2011 Uta∽Kata? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 28, 2011 Anmäl Share Skrivet april 28, 2011 Skäms, Saya, jag trodde ju att du skulle ta den på första bilden! Rätt, rätt. ^_~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet april 28, 2011 Anmäl Share Skrivet april 28, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet april 29, 2011 Anmäl Share Skrivet april 29, 2011 Den sista Tenchi-filmen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet april 29, 2011 Anmäl Share Skrivet april 29, 2011 Fel, det är den första filmen (Tenchi Muyo in Love)... Men låt gå för det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet april 29, 2011 Anmäl Share Skrivet april 29, 2011 Den 2011-04-29 vid 05:39 sa Saya: Fel, det är den första filmen (Tenchi Muyo in Love)... Men låt gå för det. Är säker på att det är Tenchi Muyo in Love 2: Haruka Naru Omoi/ Tenchi Forever. Den tredje (och hitills sista) filmen i filmserien. Haruna, kvinnan på bilden, är endast med i just den filmen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 29, 2011 Anmäl Share Skrivet april 29, 2011 Haruka Naru Omoi var också det första jag kom att tänka på. :o Ja, inte på den här bilden förstås. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg