Saya Skrivet februari 27, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2009 CCS? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 27, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2009 Tänk på stämningen snarare än utformningen. ;) Stämningen var inte heller helt missvisande, UY har många avsnitt som är sådana. ;) (Däremot ser det mycket nyare ut än den serien.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet februari 28, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2009 Nu kanske det blir lite lättare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet februari 28, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2009 Wallflower? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet februari 28, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2009 Nix. Fortsätt gissa, ny bild snart. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet mars 2, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2009 Är det bara för mig som Anime.se segat senaste dagarna? Hur som helst, ny bild: Edit: Jag tog mig friheten att "laga" bildens url (så att den syns). /Meatrose Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet mars 2, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2009 Narutaru? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 2, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2009 Jag griper efter halmstrån. Jigoku Sensei Nube? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet mars 2, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2009 Fel och fel. Hallå, detta är ju en huvudperson! Om ingen kan den efter den här bilden kör vi en ny serie. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 2, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2009 Skolans spökhistorier! Aldrig sett, men tjejen i röd tröja har satt sig på minnet av någon anledning. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ganjou Skrivet mars 2, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2009 har inte heller set den hära :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet mars 2, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2009 Ja! Äntligen! Rätt till Sceleris. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 2, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2009 Denna animé dedikeras till SayaSe, som tyckte att jag hade kört för lite 80-tal. har inte heller set den hära :( Ge inte upp, Ganjou! Kämpa! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet mars 2, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2009 Det där är ju en kateterpåsetömningsbehållare. :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet mars 2, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2009 Eh... hmm... jadu... med kateterpåsetämningsbehållare, Machi no Byouin? Nä, den var dålig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 3, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet mars 3, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2009 Shelby Mustang! Eller vänta, det var titeln på serien du var ute efter >_> <_< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet mars 3, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet mars 3, 2009 Skolans spökhistorier! Haha! Den såg vi ju för tusan på Manga och Animé II! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 3, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2009 Shelby Mustang! Nepp! Eller vänta, det var titeln på serien du var ute efter >_> Japp! <_> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 4, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet mars 4, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2009 åååå stilen,åååå bilen det doftar Gunsmith cats Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 4, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2009 Nepp. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet mars 4, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2009 Då får jag väl gissa på City hunter då, och det gäller alla nu sceleris Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doppler Skrivet mars 4, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2009 Riding Bean tror jag banne mig det där är. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 4, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2009 Klart fan det är bönan! :D Så Boda var inte helt fel ute med sitt luktsinne (de är besläktade). ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg