Boda Skrivet februari 8, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2009 suck jag känner igen den >.> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ganjou Skrivet februari 8, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2009 bra att någon känner igen den för jag gör det inte ^^, vet att jag inte sett den Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 8, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet februari 8, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2009 Men du! Är det inte Soultaker? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet februari 8, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2009 Och om det inte är SoulTaker så är det ju Nurse Witch Komugi-chan! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 8, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2009 Men du! Är det inte Soultaker? Fan, det är just vad det är. Hade velat ha en bom på Komugi-chan först, men låt gå. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet februari 9, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2009 Huhu. Såna där scener glömmer man inte. Då får vi väl se hur länge den här varar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ganjou Skrivet februari 9, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2009 kan det vara Amaenaideyo ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet februari 9, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2009 Icke. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ganjou Skrivet februari 9, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2009 ok hadde jag sett den hära anime så hadde jag nog defenetivt känt igen den nu med bilden på vattenflaskorna det är jag säker på :P synd bara att jag inte sett den ^^ vill ha rätt en gång i alla fall så jag kan få lägga upp min bild ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet februari 9, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2009 Vattenflaskor.... hmm... Sumomomo momomo! Mjau! xD Edit: hade ett "mo" för lite ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet februari 9, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2009 Jag vet egentligen inte varför jag chansar på den, men... Moyashimon? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet februari 9, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2009 Whey! Bollen går till Flaskis som hade rätt med Sumomomo momomo :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet februari 10, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2009 Whey! Bollen går till Flaskis som hade rätt med Sumomomo momomo :) Maaaaaa! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet februari 10, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2009 Azumanga Daioh! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skalleponken Skrivet februari 10, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2009 Toradora! ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet februari 10, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2009 Om nu Ashaz svar är fel gissar jag på Sayonara Zetsubou Sensei. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet februari 11, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2009 Toradora! ? Korrekt! Fan, trodde det skulle vara svårare än så >.< Ashaz och Klona, ni var långt ifrån rätt :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet februari 11, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2009 Toradora! ? Korrekt! Fan, trodde det skulle vara svårare än så >.< Ashaz och Klona, ni var långt ifrån rätt :P äh. är nästan säker på att där är en sådan scen i Azumanga också. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skalleponken Skrivet februari 11, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2009 Minns den scenen så väl, den e verkligen så grymt skön ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet februari 11, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2009 Uri Geller THE ANIMATION Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skalleponken Skrivet februari 12, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aoz Skrivet februari 12, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2009 Ghost Hunt? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skalleponken Skrivet februari 12, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2009 Ghost Hunt? Mycket riktigt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aoz Skrivet februari 12, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 12, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg