Negi Skrivet februari 4, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ganjou Skrivet februari 5, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2009 Hej är ny hära och har bara kollat en del anime ^^ känner igen håret lite men kan inte komma på någon anime, kan man få en till bild kanske ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet februari 5, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ganjou Skrivet februari 5, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2009 nä kan inte komma på den ^^ någon annan får försöka :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 5, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2009 oh, är det inte den med hon super power tjejen som blir förälskad i en super svag kille typ, minns inte vad den heter dock. Känner iaf igen båda bilderna Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addie Skrivet februari 6, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2009 Tror du menar Mamoru-kun ni megami no Shukufuku wo. Tror dock inte att det är den. Känner också igen bilderna, fast kommer inte på :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet februari 6, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet februari 6, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2009 Känns ju som att jag har sett den, kan bara inte placera den! : Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addie Skrivet februari 6, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2009 tokimeki memorial ~only love~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pthia Skrivet februari 6, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2009 Tjejen på 3e bilden påminner lite om hon som Hideki hyr sitt rum av i Chobits men jag känner inte igen resten av bilderna därifrån så antar att jag är helt fel ute. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet februari 6, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2009 tokimeki memorial ~only love~ Där satt den! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addie Skrivet februari 6, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2009 Jippie. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet februari 6, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2009 Ergo Proxy? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ganjou Skrivet februari 6, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2009 Naruto, en av sai målningar ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addie Skrivet februari 6, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2009 Ergo Proxy? Rätt.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet februari 7, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pthia Skrivet februari 7, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2009 Den där ger mig lite vibbar från X-TV eller möjligtvis Blood+ Men som vanligt är jag nog helt ute och cyklar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ganjou Skrivet februari 7, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2009 har ingen aning men gissar på, black lagoon ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet februari 7, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2009 Baldr Force EXE Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet februari 7, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2009 Nä. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 7, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2009 Saikano? (Fast den kanske inte ens var i bredbild?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet februari 7, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2009 Det får du rätt för, det är Saikanos OVA Another Love Song. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 7, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2009 You are much too kind, sir! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ganjou Skrivet februari 7, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2009 ser jag en bild av en anime som jag sett tidigare så vet jag direkt om jag sett den förut men ni har tydligen sett många andra anime än vad jag har :P har sett runt drygt 60 olika anime men känner inte igen mer än typ 1 eller 2 på hela den hära tråden :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 8, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2009 Ja, du vet, när vissa individer har sett uppemot 900 serier så börjar man få gräva ganska djupt i arkivet för att det ska vara svårt. :) Inte för att just den här är så märkvärdig, dock. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg