Sceleris Skrivet november 14 Anmäl Share Skrivet november 14 Är inte säker p.g.a. de andra två, men hon längst till vänster påminner mig om alkoholistbruden i Bokura wa Minna Kawaisō. Hon var min favorit. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet november 14 Anmäl Share Skrivet november 14 Det är rätt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 14 Anmäl Share Skrivet november 14 När jag tittar på bilder så minns jag hon i mitten, typ en sminkad mansslukerska som ville dölja sin lantisbakgrund. Good times, good times... New times, new times: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 15 Anmäl Share Skrivet november 15 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet Fredag 17:52 Anmäl Share Skrivet Fredag 17:52 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet Lördag 08:02 Anmäl Share Skrivet Lördag 08:02 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet Lördag 15:00 Anmäl Share Skrivet Lördag 15:00 Öhhh, kan det här vara den där Those Snow White Notes? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet Lördag 16:31 Anmäl Share Skrivet Lördag 16:31 1 timme sedan sa Raccomunk: Öhhh, kan det här vara den där Those Snow White Notes? Rätt! Animehistoriens enda shamisen-anime(?)! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet Lördag 23:54 Anmäl Share Skrivet Lördag 23:54 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet Söndag 11:26 Anmäl Share Skrivet Söndag 11:26 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet Söndag 19:05 Anmäl Share Skrivet Söndag 19:05 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet Måndag 07:09 Anmäl Share Skrivet Måndag 07:09 Huvudkaraktären Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet Måndag 21:44 Anmäl Share Skrivet Måndag 21:44 Rätt svar var Gibiate. Ny serie Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet Tisdag 07:12 Anmäl Share Skrivet Tisdag 07:12 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet Tisdag 12:05 Anmäl Share Skrivet Tisdag 12:05 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet Tisdag 12:08 Anmäl Share Skrivet Tisdag 12:08 ere nån som vet vicken anime det är? frågar åt en vän Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet Tisdag 12:12 Anmäl Share Skrivet Tisdag 12:12 Jag vet! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet Tisdag 15:47 Anmäl Share Skrivet Tisdag 15:47 I was reborn as the seventh prince eller något liknande var det den hette Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet Tisdag 16:08 Anmäl Share Skrivet Tisdag 16:08 Smaruc vet! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet Tisdag 16:27 Anmäl Share Skrivet Tisdag 16:27 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet 18 timmar sedan Anmäl Share Skrivet 18 timmar sedan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet 13 timmar sedan Anmäl Share Skrivet 13 timmar sedan KanColle Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet 12 timmar sedan Anmäl Share Skrivet 12 timmar sedan 45 minuter sedan sa MathJuice: KanColle Rätt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg