Soverejn Skrivet januari 25, 2016 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2016 Ny bild! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 26, 2016 Anmäl Share Skrivet januari 26, 2016 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet januari 27, 2016 Anmäl Share Skrivet januari 27, 2016 Shokugeki no souma? kanske men inte troligt :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet januari 27, 2016 Anmäl Share Skrivet januari 27, 2016 Första bilden får mig att tänka på Shiki wå jag gissar på det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 27, 2016 Anmäl Share Skrivet januari 27, 2016 Men Klona, varför ska du gissa rätt just när jag fått tummen ur och ska lägga upp en ny bild! Bwuuh! Rätt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet januari 27, 2016 Anmäl Share Skrivet januari 27, 2016 Jag ber om ursäkt, jag borde ha tagit den lite tidigare. Jag kände igen första bilden och var säker på att jag kände igen den men kunde inte placera den och bild nr 2 gav mig inga fler idéer men sen som en blixt från en klar himmel så kom jag att tänka på Shiki och tyckte den stämde in på bild nr 1. Nog rabblat, nästa bild kommer nu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 27, 2016 Anmäl Share Skrivet januari 27, 2016 きれいな声の出し方 歌い方? Jag gissar på körsångserien jag aldrig såg, Tari Tari! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet januari 28, 2016 Anmäl Share Skrivet januari 28, 2016 Bra att jag lyckas ta en slumpmässig skärmdump med japansk text som avslöjar serien men ja det är rätt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet januari 28, 2016 Anmäl Share Skrivet januari 28, 2016 Hoho. En annan hade kunnat det för att han har en skärmdump liggande från någon sekund senare i det avsnittet. http://i.imgur.com/NQMzMVI.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 29, 2016 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2016 Den 2016-01-28 vid 01:06 sa Klona: Bra att jag lyckas ta en slumpmässig skärmdump med japansk text som avslöjar serien men ja det är rätt. Avslöjar och avslöjar, det krävs ju att man kan koppla ihop ledtrådarna (för mig: boktiteln om "konsten att sjunga vackert", stilen på teckningen) med vad man redan vet om anime som släppts. :-) Den 2016-01-28 vid 15:35 sa Volbla: Hoho. En annan hade kunnat det för att han har en skärmdump liggande från någon sekund senare i det avsnittet. http://i.imgur.com/NQMzMVI.jpg Men vänta nu, böckerna på huvudet där överensstämmer ju inte riktigt med böckerna i Klonas bild! Nåja, här kommer nästa. Ursäkta fördröjningen, både nu och tidigare -- jag har haft en del datorproblem, men efter att ha installerat om så verkar det fungera. "Vadå behöver nya glasögon, det är inget fel med min syn! ... Jag behöver bara stå lite närmare!" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet januari 29, 2016 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2016 Avslöja kanske var att ta i jag tyckte bara att det var så typiskt att jag tog en slumpartad bild med japansk text utan att tänka på att den kunde ge en ledtråd om serien, som du säger så krävs det att man lägger ihop olika ledtrådar. Bilden har jag ingen aning om med drar till med Kara no kyoukai. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 29, 2016 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2016 Nepp! "-- NEJ! Min mat! .........Tresekundersregeln? -- Näe... -- Näe... " Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denpa Skrivet januari 29, 2016 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2016 Är det Black Bullet? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 30, 2016 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2016 Det är just vad det är, Denpa-Man! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denpa Skrivet januari 30, 2016 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2016 En miss! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denpa Skrivet januari 31, 2016 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2016 antar att jag ska lägga upp en till bild? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet januari 31, 2016 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2016 Är det binbougami ga? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet februari 1, 2016 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2016 Den 2016-01-31 vid 22:42 sa Denpa-Man: antar att jag ska lägga upp en till bild? Den där hårtofsen måste ju vara Nyaruko från Haiyore! Nyaruko-san Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denpa Skrivet februari 1, 2016 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2016 Den 2016-02-01 vid 05:02 sa Soverejn: Den där hårtofsen måste ju vara Nyaruko från Haiyore! Nyaruko-san Det är korrekt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet februari 1, 2016 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2016 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet februari 1, 2016 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2016 Hade för mig om att K (eller k project) hade ett sådant färgfilter så jag gissar på K. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet februari 2, 2016 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2016 Den 2016-02-01 vid 22:44 sa Amarda: Hade för mig om att K (eller k project) hade ett sådant färgfilter så jag gissar på K. Rätt :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet februari 3, 2016 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2016 Visste väl att jag skulle ha någon nytta av att ha sett den serien någon gång. Nästa bild: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet februari 4, 2016 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2016 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet februari 5, 2016 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2016 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg