Sceleris Skrivet augusti 11, 2013 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2013 Ååååh, det är något med ett flygplan med krockdockor som känns så jäkla bekant... Det känns som att bilden/planet strax slits isär i en eldstorm orsakad av någon med något slags förmåga... Men det är nog något annat som jag tänker på. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet augusti 12, 2013 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2013 Det här kanske friskar upp minnet... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 12, 2013 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2013 Betterman? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet augusti 12, 2013 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2013 Den 2013-08-12 vid 15:48 sa Sceleris: Betterman? Oja! =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 12, 2013 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2013 Då var det inte den jag tänkte på. Undrar vilken det var... Hm... Vi hoppar väl vidare direkt då! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Unn Skrivet augusti 13, 2013 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2013 Blood+? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ebhen Skrivet augusti 13, 2013 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2013 Sola? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 14, 2013 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2013 Varken blod eller sol. "Buhuhu, ingen gissar rätt!" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 15, 2013 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2013 "Bit ihop, här kommer en ny ledtråd!!" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet augusti 15, 2013 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2013 Mååh Sceleris, du har ju sett 10 ggr så mycket anime som jag :/ Som jag har sökt och sökt och hittat nada, tror knappast att jag sett den där Animen tyvärr. Gissar väl på "Gosick" , den hade några liknande scener iaf. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 16, 2013 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2013 Äsch, vad jag sett och inte sett har inte så mycket att göra med leken. Det är för övrigt inte Gosick. "Det är en fågel! Det är ett flygplan! Nej, det är... inte Stålmannen." Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet augusti 16, 2013 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2013 Legenden om de legendariska hjältarna? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 16, 2013 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2013 Den legendariske Blå har så rätt att det sprängs! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet augusti 17, 2013 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2013 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Unn Skrivet augusti 17, 2013 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2013 FLCL (Fooly Cooly)? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet augusti 17, 2013 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2013 Air Gear? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet augusti 17, 2013 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2013 Nej ni. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kidaw Skrivet augusti 17, 2013 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2013 Trigun? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet augusti 17, 2013 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2013 Inte det heller. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet augusti 17, 2013 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2013 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet augusti 17, 2013 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2013 "V-v-varför får jag inga svar..." Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Unn Skrivet augusti 17, 2013 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2013 För att ni bara länkar gamla serier man inte kommer ihåg så bra... tvivlar på det men "Shaman King" kanske? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet augusti 17, 2013 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2013 Jag har inte växt upp med samma anime som du, har sett mest anime från 2004 och uppåt. Tror den äldsta animen jag sett är berserk. Så jag tror du får vänta tills sceleris är online. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet augusti 17, 2013 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2013 Nej inte Shaman Konungen. Har försökt tagit lättare bilder då känslan är väl att inte allt för många kanske har sett denna. Ni får en till bild här innan jag byter i så fall. Inge skoj om ingen vill gissa som sagt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Unn Skrivet augusti 18, 2013 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2013 tyckte dem andra bilderna kändes lite bekanta men denna scenen har jag nog aldrig sett :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg