Ebhen Skrivet juli 2, 2013 Anmäl Share Skrivet juli 2, 2013 (redigerade) Klona sa: Fate/Stay Night? Dread sa: Kaze no stigma. Nix x 2 Redigerad juli 3, 2013 av Sceleris Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeedox Skrivet juli 2, 2013 Anmäl Share Skrivet juli 2, 2013 Förvånansvärt svårt! Jag har förmodligen fel, men Star Driver? (<ゝω・) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ebhen Skrivet juli 3, 2013 Anmäl Share Skrivet juli 3, 2013 Inte det heller. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet juli 3, 2013 Anmäl Share Skrivet juli 3, 2013 Grenadier? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ebhen Skrivet juli 4, 2013 Anmäl Share Skrivet juli 4, 2013 Sjyssta bomber ja, men inte riktigt rätt det heller. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet juli 4, 2013 Anmäl Share Skrivet juli 4, 2013 Asu no Yoichi! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ebhen Skrivet juli 4, 2013 Anmäl Share Skrivet juli 4, 2013 Rätt av Blå!Jag kände på mig att den bilden skulle vara liiite för enkel, men ville föja det promiskuösa temat ett tag till, men men... då fick ni inte se resten av bilderna. Blå får snuska vidare! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet juli 5, 2013 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2013 Det är nu jag börjar undra hur mitt huvud är funtat. Jag har sett hela Ashita no Yoichi och känner inte igen någon av bilderna. o.O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet juli 5, 2013 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2013 Den 2013-07-05 vid 07:30 sa zimeon: Det är nu jag börjar undra hur mitt huvud är funtat. Jag har sett hela Ashita no Yoichi och känner inte igen någon av bilderna. o.O Det är lugnt. Jag har också sett den, men känner inte igen bilderna heller! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet juli 6, 2013 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2013 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 6, 2013 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2013 Kyō no 5 no 2? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet juli 6, 2013 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2013 Så är det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 6, 2013 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2013 WEEOOO-WEEEOOO-WEEEOOO HÄR KOMMER ANIMEPOLISEN MED EN NY BILD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 7, 2013 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2013 Lite lättare nu kanske!? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet juli 7, 2013 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2013 Ser ut som Shamanic Princess. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 7, 2013 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2013 Det är inte Shamanic Princess. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
idrougge Skrivet juli 7, 2013 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2013 Hyperpolisen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 7, 2013 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2013 Det är inte Hyperpolisen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet juli 8, 2013 Anmäl Share Skrivet juli 8, 2013 Vill så gärna... men kanske bättre om någon annan får chansen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet juli 8, 2013 Anmäl Share Skrivet juli 8, 2013 Den där Blå är så Perfekt att han låter andra få bollen då och då. (...min "gissning" är alltså Perfect Blue.) 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 8, 2013 Anmäl Share Skrivet juli 8, 2013 Jag är inte helt nöjd med Voffes svar (han borde ju ha skrivit t.ex. "han är perfekt, den där Blå, som låter andra få bollen då och då" så det rimmar!), men det var givetvis helt korrekt: Perfekt Blue är svaret! Så ni gick inte på den finten med sista bilden... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet juli 8, 2013 Anmäl Share Skrivet juli 8, 2013 Jag är inte helt nöjd med formuleringen, men det fick duga. Ny bild! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ebhen Skrivet juli 8, 2013 Anmäl Share Skrivet juli 8, 2013 Ser ut som nån musikvideo från 70-talet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
idrougge Skrivet juli 9, 2013 Anmäl Share Skrivet juli 9, 2013 Ser ut som Tatsunokonäsor. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet juli 10, 2013 Anmäl Share Skrivet juli 10, 2013 "Va? Vad säger dom? 70-tals musikvideo med Tatsunokonäsor?" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg