Båtsman Skrivet maj 5, 2013 Anmäl Share Skrivet maj 5, 2013 Sceleris har såklart rätt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 6, 2013 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2013 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet maj 6, 2013 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2013 Michiko och Hatchin? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 6, 2013 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2013 Nej, jag kan säga så mycket som att det är 90-tal. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet maj 6, 2013 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2013 Den 2013-05-06 vid 12:42 sa Sceleris: Nej, jag kan säga så mycket som att det är 90-tal. Så inte Panty & Stocking då... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 6, 2013 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2013 "Panty & Stocking? Nandatô?!" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeedox Skrivet maj 7, 2013 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2013 Det enda jag tänker på när jag ser den där bilden är Coach Kamogawa från Hajime no Ippo, men han röker ju inte. Några år för sent också. Cowboy Bebop? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 7, 2013 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2013 :) Ledtråd 2: rätt mycket mer okänt än Cowboy Bebop. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Båtsman Skrivet maj 7, 2013 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2013 Jag skulle nästan vilja gissa på Conan, men den är ju ganska känd.Är det Detective Conan? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 7, 2013 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2013 Det är inte Conan. Ledtråd 3: den finns inte på min MyAnimeList-lista. Red.: Äsch, vi tar en till bild också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 8, 2013 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2013 "Om du frågar riktigt snällt så kan du få en ledtråd också!" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Båtsman Skrivet maj 8, 2013 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2013 Snåla inte på ledtrådarna! Om jag måste gissa så gissar jag på Outlaw Star, även om jag är ganska säker på att det inte är den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 8, 2013 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2013 "Så du ser inte vad det är för anime? Ligg ner, det här måste undersökas..." Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeedox Skrivet maj 8, 2013 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2013 Nämen, kan det vara "Hakugei - Legend of the Moby Dick"? Den där killen känner jag igen. Rätt usel serie, lite på grund av att Ootsuka Akio inte passar som Rymd-Ahab. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet maj 8, 2013 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2013 All I know is that I don't know. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 8, 2013 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2013 Kalla mig Ishmaeleris! Japp, Zeedox harpunerade rätt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeedox Skrivet maj 8, 2013 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2013 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Båtsman Skrivet maj 8, 2013 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2013 Jag känner verkligen igen den där scenen och den där stilen... Kommer tyvärr inte ihåg var jag kan ha sett den.Inväntar fler bilder! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeedox Skrivet maj 9, 2013 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2013 Tittut! 2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 9, 2013 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2013 Haha. Tsuritama? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeedox Skrivet maj 9, 2013 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2013 Den 2013-05-09 vid 12:25 sa Sceleris: Haha. Tsuritama? Kvack, ja! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Båtsman Skrivet maj 9, 2013 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2013 Den 2013-05-09 vid 12:25 sa Sceleris: Haha. Tsuritama? Jag visste väl att jag kände igen den! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 9, 2013 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2013 Vädret till ära: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 10, 2013 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2013 "Zzzzz..." Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark-Zakiya Skrivet maj 10, 2013 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2013 Kanamemo ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg