Sceleris Skrivet april 27, 2012 Anmäl Share Skrivet april 27, 2012 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ebhen Skrivet april 27, 2012 Anmäl Share Skrivet april 27, 2012 Karin? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 27, 2012 Anmäl Share Skrivet april 27, 2012 Visst är det Karin! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ebhen Skrivet april 27, 2012 Anmäl Share Skrivet april 27, 2012 Tyckte väl att jag hade sett de där köttbitarna förut. Sen den där vampyrjägaren... maken till irriterande röst får man ju leta efter! :) Då provar vi igen då här och du Sceleris kan väl resa bort över helgen eller nått. Så andra får en chans att gissa. hehe... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 27, 2012 Anmäl Share Skrivet april 27, 2012 Ingen fara, det är min personliga princip att inte försöka ta tillbaka bollen omedelbart, just för att låta andra få en chans att gissa. Fast ärligt talat ringer det inte direkt några klockor när jag ser din bild, så det hade gjort detsamma. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vivi_mage Skrivet april 28, 2012 Anmäl Share Skrivet april 28, 2012 ööhm.. uuhmmm.. Over Drive? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ebhen Skrivet april 28, 2012 Anmäl Share Skrivet april 28, 2012 Nope! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ebhen Skrivet april 29, 2012 Anmäl Share Skrivet april 29, 2012 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 30, 2012 Anmäl Share Skrivet april 30, 2012 Amagami SS Plus? ¯\_(ツ)_/¯ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ebhen Skrivet april 30, 2012 Anmäl Share Skrivet april 30, 2012 Googlar du de här bilderna eller är du verkligen så här nördig??? Du får dock minuspoäng för det är inte Plus utan första säsongen Amagami SS. Nåja skyll dig själv, bollen är din igen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 30, 2012 Anmäl Share Skrivet april 30, 2012 Haha! Minuspoäng är rätt, jag har ju faktiskt sett första säsongen. Kände inte igen bilderna, så jag tänkte att det var från nya. Tyckte bara att stilen var samma. :) Då får jag fundera på vad som följa skall... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 1, 2012 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2012 Nu har jag valt en ny animé! Ledtråd: Det är ett verk med schyssta meloner... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet maj 1, 2012 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2012 Jag har nästan inga vänner? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 1, 2012 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2012 Aw. Du kanske skulle kunna gå med i något slags klubb för att träffa folk? Visa det dolda innehållet Felgissat~! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet maj 1, 2012 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2012 Det finns inga såna klubbar i Karlstad! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 2, 2012 Anmäl Share Skrivet maj 2, 2012 Men kanske det finns sönderrivna lappar? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 2, 2012 Anmäl Share Skrivet maj 2, 2012 "BRAAAAINS..." Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 3, 2012 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2012 "FÖRTVIVLAD! Bristen på gissningar gör mig FÖRTVIVLAD!" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet maj 3, 2012 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2012 AHA! Shiki är det ju! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 3, 2012 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2012 AHA! Rätt är det ju! Nacchan har bollen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet maj 5, 2012 Anmäl Share Skrivet maj 5, 2012 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 5, 2012 Anmäl Share Skrivet maj 5, 2012 Capricorn? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet maj 5, 2012 Anmäl Share Skrivet maj 5, 2012 Tyvärr Sceleris... Nu tycker jag du ska simma i floder som flyger! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 6, 2012 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2012 Hehu, det där ser ju ut som något slags Looney Tunes-bakgrund. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet maj 6, 2012 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2012 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg