IJK Skrivet februari 24, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2012 TenjhoTenge? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet februari 24, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2012 Ingen cigarr. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
idrougge Skrivet februari 24, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2012 Code geass? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet februari 25, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2012 Code geass? Den där gissningen var hela anledning till att jag valde bilden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
idrougge Skrivet februari 25, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2012 Ser ut som José Mendoza från Ashita no Joe 2. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet februari 26, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2012 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet februari 28, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2012 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
idrougge Skrivet februari 28, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2012 Jamen härregud! Den här animén är i akut behov av en animationsregissör! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 28, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2012 Hm, är det inte nån bishônenanimé? Hanasakeru Seishounen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet februari 28, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2012 Hm, är det inte nån bishônenanimé? Hanasakeru Seishounen? Som mitt 1000:e inlägg på detta forum får du ett rätt. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 29, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 29, 2012 +1 för tusen inlägg! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 29, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 29, 2012 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 2, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2012 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 2, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2012 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 2, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2012 "Shkratta då!! DET ER ROLIT!!" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 3, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2012 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 3, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2012 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet mars 3, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2012 Det känns som jag har sett den där, men jag kan inte sätta fingret på det riktigt... Black Jack? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 3, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2012 "Doktorn, doktorn! Det var nån som gissade rätt nu!" "Väl det, Pinoko. Ge nu bollen till Voffe." OVA-versionen. Ledtrådar i bilderna: Akio Sugino-design, Dezaki-vykortsbilder, olika bildproportioner och -kvaliteter (OVA:n kom ut under loppet av sju år), Pinoko. Jag hade bara de två första bilderna tillgängliga först, hade inte räknat med att den skulle leva så här länge... Ville bara lägga upp första bilden för att jag tycker att det är så förtrollande snygg karaktärsdesign. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet mars 3, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2012 Det var den första bilden som fick mig att tänka på Black Jack, men jag var inte övertygad. Jag var inte helt övertygad efter att ha sett den där iterationen av Pinoko heller, men det skulle tagit emot om det inte var hon. Ny bild inom kort! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet mars 3, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2012 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ebhen Skrivet mars 3, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2012 Noir? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet mars 4, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2012 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
idrougge Skrivet mars 5, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2012 Wow, ett tekniskt ritbord. Ett sånt var det inte igår man såg. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet mars 6, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 6, 2012 Vintersonaten. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg