Ebhen Skrivet januari 27, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 27, 2012 Hehe... Här visar nån upp sin totala nördighet genom att ha statistik... skräckinjagande. :D Jag får ju erkänna att jag inte gått igenom trådens alla 230 sidor utan bara de senaste 5-6 kanske. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 27, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 27, 2012 Jag gjorde det för din skull. :P Tycker helt enkelt inte att det är rättvist att säga att det bara är gamla grejer. Själv har tio av mina senaste sexton varit nyare än 2000. Dream hunter REM? Nej, men nu kanske...? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet januari 27, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 27, 2012 Måfå gissning på Megazone 23, fast det är säkerligen fel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 27, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 27, 2012 Ingen megazon här inte. Det kanske inte syntes att det var en bil på förra bilden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 27, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 27, 2012 En till för den goda sakens skull. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
idrougge Skrivet januari 28, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 28, 2012 Wind called Amnesia? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 28, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 28, 2012 Kaza no Na wa Amnesia är en postapokalyptisk mangafilm från 1990 som handlar om en man med rött pannband som tillsammans med en vithårig kvinna kör runt en Jeep i ett USA och en värld där människan tappat alla sina minnen. Iggy över till bollen! Eller om det nu ska vara tvärtom -- jag har glömt... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
idrougge Skrivet januari 29, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2012 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
idrougge Skrivet januari 30, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2012 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
idrougge Skrivet februari 3, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2012 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
idrougge Skrivet februari 4, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2012 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
idrougge Skrivet februari 4, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2012 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 6, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2012 Flickdetektivklubben? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
idrougge Skrivet februari 7, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2012 Puh, äntligen tog någon den. Nog är det Katsugeki shôjo tanteidan alltid. Som inte alls handlar om detektiver, titeln till trots. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ebhen Skrivet februari 8, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2012 Hehe... Problemet är ju att man kan bomba med hur mycket bilder som helst, men har man inte sett serien/filmen så är man ju körd i alla fall. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
idrougge Skrivet februari 8, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2012 Enligt Myanimelist är det ju hela 47 personer som har sett denna OAV från 1986. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ebhen Skrivet februari 8, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2012 HAHAHA! :D Då behöver jag inte känna mig så ensam och dum alltså. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 8, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2012 Men alla dessa 47 är på Anime.se! Nä, jag skämtar, jag har inte heller sett OVA:n. ;) nåja, dags för nä- NEJ, SPRING! MONSTREN ÄR HÄR! AAAH!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ebhen Skrivet februari 8, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2012 Vafan? Har du varit och rotat i mitt familjealbum??? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 9, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2012 "Glöm inte mig!" --Ebhen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ebhen Skrivet februari 9, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2012 HAHAHA! Shit! Snart dags att anmäla nån för hemfridsbrott här. *packar in alla familjealbum i ett kassaskåp* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
idrougge Skrivet februari 9, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2012 Gegege no Kitarô? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet februari 9, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2012 Inuyasha! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 10, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2012 Inuyasha! Det där är inte bara rätt, det är dessutom MYCKET rätt! Nej vänta, det där betyder ingenting. Det var nog bara rätt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet februari 11, 2012 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2012 Fan.... jag som hade hoppats på MYCKET rätt... aja... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg