Sceleris Skrivet januari 23, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2011 Seto no Hanayome? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet januari 23, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2011 Nepp. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bareus Skrivet januari 23, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2011 Mahou Shoujo Madoka Magika Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet januari 23, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2011 Jag tror inte Madoka är rätt eftersom Negi började med sin bildserie innan Madoka började rulla på TV, såvida han inte plockat alla bilder från någon trailer villsäga :D Själv gissar jag på Bakemonogatari (och hoppas att du mixtrat med bilernas upplösning på något sätt...) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet januari 23, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2011 Varken eller. Har ej (medvetet) mixtrat med upplösningen. Repost: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet januari 23, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2011 GA: Geijutsuka Art Design Class ?! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet januari 23, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2011 Den 2011-01-23 vid 15:15 sa Najica: GA: Geijutsuka Art Design Class ?! ?! Ja. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet januari 26, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 26, 2011 Nåväl~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 26, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 26, 2011 Iczer One~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet januari 26, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 26, 2011 Korrekt~ *ger stenen till sceleris* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet januari 26, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 26, 2011 Ta något som jag kan nu, Sceleris! Har mängder av bilder på animeskolor att köra >.< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 26, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 26, 2011 "...Klibbnisse...!!" Från och med nu är ni fiender, du och han. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet januari 26, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 26, 2011 Meh... ringer inte några jätteklockor direkt, men tecknarstilen påminner lite om Elfen Lied. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 27, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 27, 2011 Det är nog en animé man inte vill se i en mörk gränd! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet januari 27, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 27, 2011 Svänger till med Ghost Hound bara för att alla brukar gissa på Ghost hunt så fort det är mörkt :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 27, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 27, 2011 "Ahaha~ Vad ska man göra med unge Ashaz?" (Nej.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet januari 27, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 27, 2011 Read or die? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 27, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 27, 2011 Rätt eller fel. Rätt! Fan vilken go' serie. Den borde jag se om, nu när den kommit på Bururei. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet januari 27, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 27, 2011 "Måste skynda hem och gissa på den nya bilden" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
idrougge Skrivet januari 28, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 28, 2011 Golgo 13? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet januari 30, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2011 En endast lite gissning? och fel var den med ;( Det varkar som ni behöver lite mera POWER Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 30, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2011 Det fanns ingen anledning till att bilderna skulle vara så enorma (i bildyta och filstorlek), så jag bytte ut dem mot förminskade JPEG:ar. Jag vet inte hur det är med andra bilden, men första fick mig att vilja gissa på A Spirit of the Sun. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet januari 30, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2011 printscrn + paint + save = bilderna blir fina ;) Ska tänka på det i fortsättningen. A Spirit of the Sun är fel. Ny bild om ca 2 timmar!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet januari 30, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2011 Se upp! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet januari 31, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2011 Du har inte gjort dina anime läxor! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg