Sceleris Skrivet augusti 19, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2010 idrougge är på hugget! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pthia Skrivet augusti 24, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2010 bump... eller va man nu brukar säga. Inte för att man bumpar en stickie men idrougge, nu var det snart en vecka sedan du svarade rätt. Ny bild kanske Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
idrougge Skrivet augusti 26, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2010 Ledsen, jag hade ingen mangafilm på datan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
idrougge Skrivet augusti 27, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2010 Dagens ledtråd... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
idrougge Skrivet augusti 28, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2010 Nu då? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet augusti 28, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2010 Macross? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 29, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 29, 2010 Cat's Eye? Mannen i salongen ser ut att ha lite Hojo-aktig design. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
idrougge Skrivet augusti 29, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 29, 2010 Visst är det Cat's Eye, din skarpögde jävel! (Fan vad jag vill se den mangafilmen.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freiztan Skrivet augusti 29, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 29, 2010 Mangafilmen verkar mycket bättre än Cat's Eye. Den verkar ju bestå av allt som är bra här i världen (och i andra världar). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 29, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 29, 2010 Åh, vad bra. Min andra gissning hade varit Kimagure Orange Road, men hade det varit den hade jag ju fått skämma ögonen ur mig för att jag inte kunde komma ihåg det där. Nästa: Våga böga, bada bastu, vänskap mellan män, kärlek mellan liten och stor, alla uttryck för glädje mellan människor av samma kön! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet augusti 29, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 29, 2010 Sceleris sa: kärlek mellan liten och stor Inte i Sverige inte. Cyborg 009? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet augusti 29, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 29, 2010 Frisyren på den "lille" ser lite halvt Cobra ut så det är min gissning. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
idrougge Skrivet augusti 29, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 29, 2010 Marco Polo? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 30, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2010 Inte så. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
idrougge Skrivet augusti 30, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2010 Åh, jag vet! Föräldralöse Remi! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 30, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2010 idrougge sa: Åh, jag vet! Föräldralöse Remi! Det vet du inte alls! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 30, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2010 Äh vafan, vi rullar på. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet augusti 30, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2010 "In The Beginning - The Bible Stories"! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 30, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2010 Najica kan sin Dezaki-Sugino/Tezuka! Får idrougge adoptera dig? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
idrougge Skrivet augusti 30, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2010 Grr! Sceleris kände till min enda svaghet! Jag har aldrig sett Osamu Tezukas Gamla testamentet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet augusti 30, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2010 tyvärr ger du mig mer creds än jag borde få sceleris - varav det var lite av en gissning..tills jag sökte på "bible" på myanimelist...och voila! ^^;; here it goes~! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
idrougge Skrivet augusti 30, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2010 Dominion? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet augusti 30, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2010 Drats! Det är korrekt~ ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
idrougge Skrivet augusti 30, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2010 Tank police! Lalalalala! Tank police! Då är det dags att gissa igen: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 31, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 31, 2010 idrougge sa: Tank police! Lalalalala! Tank police! Då är det dags att gissa igen: (Red.) Tigermasken? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg