Misho Skrivet juni 10, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2010 hmm.. Akira? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 10, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2010 Jag önskar! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bareus Skrivet juni 10, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2010 Kan det vara Sousei no Aquarion Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 10, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2010 Närru serru, hö hö hö. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bareus Skrivet juni 10, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2010 blue gender då Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 10, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2010 Fel. Tredje gången gillt, Bareus? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet juni 11, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 11, 2010 Violence Jack? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 11, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 11, 2010 GOD DAMMIT, WHERE THE HELL IS JACK? FUCKIN' CHICKENSHIT. FUCKIN', FUCKIN', SHIT, FUCKIN' SHIT! Rätt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
McDunk Skrivet juni 12, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 12, 2010 Synd man inte har kommit tillräckligt långt in I Anime Träsket för att kunna se vilken anime det är ^^ gärna en bild som man kmr ihåg nu haha :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Misho Skrivet juni 16, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 16, 2010 Jaoo... här händer det mycket ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet juni 16, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 16, 2010 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet juni 16, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 16, 2010 Rahxephon? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet juni 16, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 16, 2010 Sengoku Basara? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet juni 16, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 16, 2010 Fel båda två, en var dock närmare det rätta svaret än den andre. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
McDunk Skrivet juni 18, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2010 .hack//Sign ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet juni 18, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2010 jag skulle ju då säga Street fighter men jag kan inte direkt säga vilken av dom men det är en film isåntfall inte serien... Så jag säger bara street fighter o hoppas på att Negi e snäll om det är rätt :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 18, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2010 Så antingen scifi/modernt eller historiskt? Den andra bilden får mig att tänka på sån där gammal "onmyoji"-magi, men man hade ju inte såna handskar som i första bilden på den tiden. Shangri-La? :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet juni 18, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2010 Jag hade varit snäll men nu finns det faktiskt inget att vara snäll om eftersom du är helt fel ute :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Misho Skrivet juni 22, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2010 Nej nu får du nog ge upp Negi :P Här blir inte mycket till gissande inte. (Jag kan säga rakt av att jag inte sätt någon sådan serie, tyvärr) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juni 23, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2010 Misho sa: Nej nu får du nog ge upp Negi :P Här blir inte mycket till gissande inte. Så klart det blir så. Negi har ju varit Bodas lärjunge när det gäller att döda trådar. Tyvärr så övermannade Negi sin sensei och tog över titeln :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juni 23, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2010 Väldigt vild gissning på Tenpou Ibun Ayakashi Ayashi. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet juni 23, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2010 Seirei no Moribito? (skjuter bara från höften nu) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juni 23, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2010 Klibbnisse sa: Seirei no Moribito? (skjuter bara från höften nu) Du menar skjuter dig själv i foten? :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Misho Skrivet juni 25, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 25, 2010 Tror Negi har tagit semester för sommaren eller? Ska vi köra vidare så får han klaga sedan? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet juni 26, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 26, 2010 I take over ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg