Negi Skrivet april 29, 2010 Anmäl Share Skrivet april 29, 2010 Rayearth Suck.. Sceleris har ett dåligt inflytande på folk här :( Så... du gillar inte svensköversatta titlar? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 29, 2010 Anmäl Share Skrivet april 29, 2010 Suck.. Sceleris har ett dåligt inflytande på folk här :( Det där är ju inte alls min titelöversättningsprincip -- även om jag inte har något emot det -- jag brukar inte översätta engelska ord. (Rayearth har specifikt uttal: マジックナイトレイアース.) Såna där helöversättningar (och skämtöversättningar som Bortsupen för Bergtagningen av Sen och Chihiro) ser jag mer som en Täby-/Mangakai-grej. Nåja, bilderna som var: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kageboshi Skrivet april 30, 2010 Anmäl Share Skrivet april 30, 2010 Jungle de Ikou!? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 30, 2010 Anmäl Share Skrivet april 30, 2010 Jungle de Ikou!? Korrektamundo! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kageboshi Skrivet april 30, 2010 Anmäl Share Skrivet april 30, 2010 Yay o/ Då ska vi se... Hmm, denna! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 1, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2010 Ranma½? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kageboshi Skrivet maj 1, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2010 Ranma½? Jamen va fan? Ja det rätt :) ...Tänkte att d kanske kunde bli liiite mer utdraget.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 1, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2010 Oj, jag ville bara ge en gissning för att ingen annan hade gjort det, var inte så där värst jättesäker. Fast man börjar väl känna igen Ranma-figurerna när man läst igenom hela mangan tre gånger. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 2, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 2, 2010 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bareus Skrivet maj 2, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 2, 2010 Påminner om Hatsukoi Limited Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 2, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 2, 2010 Rätt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bareus Skrivet maj 2, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 2, 2010 Det var ett tag sen, få se nu....... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet maj 2, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 2, 2010 ojda den var bekant Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet maj 2, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 2, 2010 Tenpou Ibun Ayakashi Ayashi? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Misho Skrivet maj 2, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 2, 2010 Sword of the stranger? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet maj 2, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 2, 2010 Mushishi? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bareus Skrivet maj 2, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 2, 2010 Jaha, så var det roliga slut........Misho få ta över då....... >:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Misho Skrivet maj 2, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 2, 2010 Var mig på tiden att jag träffade rätt med :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pthia Skrivet maj 2, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 2, 2010 hayate no gotoku? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Misho Skrivet maj 2, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 2, 2010 nicht! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Misho Skrivet maj 3, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2010 (serien är från 2008) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet maj 3, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2010 Sekirei? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Misho Skrivet maj 3, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2010 Yes, det var inte många gissningar där inte :P Voffe tar "bollen" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet maj 3, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2010 Ny boll i luften. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet maj 3, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2010 Seto no Hanayome ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg