flaskis Skrivet april 5, 2010 Anmäl Share Skrivet april 5, 2010 Men fan då :( Rätt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet april 5, 2010 Anmäl Share Skrivet april 5, 2010 Skulle gissat på Maskerade Rosen från Seglarmåne om jag inte märkte av den breda bilden <. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 7, 2010 Anmäl Share Skrivet april 7, 2010 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 8, 2010 Anmäl Share Skrivet april 8, 2010 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet april 8, 2010 Anmäl Share Skrivet april 8, 2010 Gasaraki? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet april 8, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet april 8, 2010 Känns bekant. :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Misho Skrivet april 8, 2010 Anmäl Share Skrivet april 8, 2010 Andra skulle jag kunna gissa Heroic Age? men första kommer jag inte ihåg i den serien.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bareus Skrivet april 8, 2010 Anmäl Share Skrivet april 8, 2010 Gun Parade March Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 8, 2010 Anmäl Share Skrivet april 8, 2010 omfg nej :o Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet april 8, 2010 Anmäl Share Skrivet april 8, 2010 Sailor Moon? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 8, 2010 Anmäl Share Skrivet april 8, 2010 Nästan! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet april 9, 2010 Anmäl Share Skrivet april 9, 2010 Infinite Ryvius? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 9, 2010 Anmäl Share Skrivet april 9, 2010 Infinite Ryvius? Oändliga Ryvius är rätt! Tack till Gogo för bilderna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet april 9, 2010 Anmäl Share Skrivet april 9, 2010 Tack till Gogo för dvd-boxen :) Vi testar med lite moln igen: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ganjou Skrivet april 9, 2010 Anmäl Share Skrivet april 9, 2010 Last Exile Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet april 10, 2010 Anmäl Share Skrivet april 10, 2010 eureka sju! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet april 10, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet april 10, 2010 Tack till Gogo för dvd-boxen :) 8) Vad tyckte du om serien? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet april 11, 2010 Anmäl Share Skrivet april 11, 2010 Inga rätt hitills. Tack till Gogo för dvd-boxen :) B) Vad tyckte du om serien? Bland de bättre jag sett den senaste tiden. Trovärdiga karaktärer som trots sin ålder faktiskt inte gick mig på nerverna samt mestadels intressanta intriger. Slutet var dock en aningen antiklimaktiskt och det flesta rymd-termer de använde flög rätt över huvudet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 11, 2010 Anmäl Share Skrivet april 11, 2010 Jag min mig jordgubbsägg? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet april 11, 2010 Anmäl Share Skrivet april 11, 2010 Jag min mig jordgubbsägg? Inte. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet april 12, 2010 Anmäl Share Skrivet april 12, 2010 En liten ledtråd: huset på förra bilden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 12, 2010 Anmäl Share Skrivet april 12, 2010 Din skurk! Tenchi Muyo! Ryo-Ohki 3. Mitt minne är inte vad det en gång var. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet april 12, 2010 Anmäl Share Skrivet april 12, 2010 Din skurk! Tenchi Muyo! Ryo-Ohki 3. Mitt minne är inte vad det en gång var. Kanske börjar din kropp hinta om att du börjar närma dig ditt otaku-utgångsdatum? :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 12, 2010 Anmäl Share Skrivet april 12, 2010 Hörredu, jag har fem år kvar, och de ska jag använda väl! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 13, 2010 Anmäl Share Skrivet april 13, 2010 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg