Hoppa till innehåll
Anime.se

Gissa animen

Gogo
 Share

Rekommenderade inlägg

Ingen annan som vill vara med och leka? :D

Jag vill vara med och leka men jag sällan ens en aning om vad som kan vara ett möjligt svar i de här trådarna - vilket kan bero på att min animelista är jätteeeeekort. :(

Haha jag har precis samma problem, det är inte ofta jag ens kan få till med en dålig gissning. O då tycker jag ändå att min animelista börjar bli riktigt lång. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är nog en ganska hög andel av forumsbesökarna som inte ens kommer i närheten av en gissning i denna tråd. Jag har själv försökt påpeka att man ska ta bilder från mer välsedda serier, men då bilder som inte är direkt självklara så att folk får knåpa lite istället för att bara se bilden och direkt veta att det är något man inte sett.

Det är ju "gissa animen" inte "har du sett denna anime?".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att se mer animé från en större bredd av stilar och tidsåldrar och att hålla sig à jour med vad som kommer ut, även om man inte ser på det, är bra, inte bara för att bättre förstå hur animé formas och har formats, och inte heller eller bara för att undvika att missa forna tiders guldkorn... utan även för att klara sig bättre i såna här lekar. ;)

Men okej, jag ska ta mer populära grejer i fortsättningen. Vad blir kriteriet, flaskis? Den nuvarande är i färre än 2000 MAL-medlemmars listor (dvs de som sett eller vill se). Love Hina är i 43 000 listor. Akira: 31 000. Ghost in the Shell S.A.C.: 32 000. Evangelion: 61 000. Eva:1.0: 19 000. Shinigami no Ballad: 10 000. City Hunter: 2800. City Hunter '91: 1000. Gunbuster: 7000. Toradora: 50 000. Clannad AS: 37 000. Air: 42 000. Code Geass: 85 000. Umi Monogatari: 5000. Aria the Animation: 15 000. Binbou Shimai Monogatari: 3000. Da Capo: 13 000. Nanoha A's: 11 000. Seikai no Senki: 5000.

Om jag i fortsättningen inte väljer något som är i färre än 5000 MAL-medlemmars listor, är det okej, flaskis?

uFtTASXFt.png

RYUxvGkmh.png

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Sceleris changed the title to Gissa animen