dusk Skrivet februari 28, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2010 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Misho Skrivet februari 28, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2010 random... rental magica? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet februari 28, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2010 soul eater? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dusk Skrivet mars 1, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2010 Nej, ingen av dem. Det är lite av en slamkrypare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Misho Skrivet mars 3, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2010 Next picture please! :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dusk Skrivet mars 3, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2010 Visst, visst. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 3, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2010 Haha, din älskvärda skurk, det är ju den där korta Black Rock Shooter-grejen. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet mars 3, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2010 wtf, hur kan jag ha missat den? Dags att kolla TT när man har inkvarterat sig i hotellet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 3, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2010 wtf, hur kan jag ha missat den? Dags att kolla TT när man har inkvarterat sig i hotellet. Alltså, det är inget sprillans nytt, det är den där "pilot"-PV:n från i somras. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dusk Skrivet mars 3, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2010 Började bli lite rädd att det bara var jag som sett den. :D BLACK★ROCK SHOOTER är självklart rätt så Sceleris tar över stafettpinnen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 3, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2010 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet mars 3, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2010 Satan vad bekant det där ser ut. Känns som att jag såg det där för bara någon månad sedan :/ Gissar på Call Me Tonight. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 3, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2010 Nerru, men kanske vi kan kittla ditt minne med en till bild. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet mars 3, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2010 första gissning blir Big O, har en till på G men måste bara komma på namnet på den samt har jag för mig att det var en film Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 3, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2010 Big O är fel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 4, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2010 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet mars 4, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2010 Cutey Honey Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet mars 4, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2010 Gokinjo Monogatari...? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 4, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2010 Gokinjo Monogatari...? Ja, visst är det grannskapsberättelsen (något av en prequel till Paradise Kiss)! Sceleris passar bollen till Negi! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet mars 4, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2010 Fångar bollen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ganjou Skrivet mars 5, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2010 chansar på Ninja scroll Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet mars 5, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2010 Ingen boll till dig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet mars 6, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 6, 2010 Outlanders? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet mars 6, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 6, 2010 Outlanders? Boll till dig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet mars 9, 2010 Anmäl Share Skrivet mars 9, 2010 Bump. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg