Kenzoku Skrivet november 8, 2009 Anmäl Share Skrivet november 8, 2009 Hai, då börjar vi~! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet november 8, 2009 Anmäl Share Skrivet november 8, 2009 Akane-iro ni Somaku Saka? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet november 8, 2009 Anmäl Share Skrivet november 8, 2009 Akane-iro ni Somaku Saka? Iie! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet november 8, 2009 Anmäl Share Skrivet november 8, 2009 spontangissning på mahoromatic. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 8, 2009 Anmäl Share Skrivet november 8, 2009 Spontangissning på Tales of the Abyss. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet november 8, 2009 Anmäl Share Skrivet november 8, 2009 spontangissning på mahoromatic. Nopp! Spontangissning på Tales of the Abyss. Icke. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet november 8, 2009 Anmäl Share Skrivet november 8, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 8, 2009 Anmäl Share Skrivet november 8, 2009 Ser vampyrigt ut. Och som en tjej. Vampire Knight? Red.: Jag gissade före bilden där! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet november 8, 2009 Anmäl Share Skrivet november 8, 2009 Kobato? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet november 8, 2009 Anmäl Share Skrivet november 8, 2009 Ingen av dem! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet november 8, 2009 Anmäl Share Skrivet november 8, 2009 07-Ghost? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet november 8, 2009 Anmäl Share Skrivet november 8, 2009 07-Ghost? Dame, dame. Eh, ett fredspris, till mig?! Okej, den bilden var dålig. Här kommer en bättre! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 8, 2009 Anmäl Share Skrivet november 8, 2009 Zettai Karen Children. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet november 8, 2009 Anmäl Share Skrivet november 8, 2009 Zettai Karen Children. Pipon! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 8, 2009 Anmäl Share Skrivet november 8, 2009 Först till kvarn bla bla bla. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet november 8, 2009 Anmäl Share Skrivet november 8, 2009 gissar väl på perfect blue Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 8, 2009 Anmäl Share Skrivet november 8, 2009 Bilden är förvisso blå, men inte PERFEKT blå. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonym2 Skrivet november 8, 2009 Anmäl Share Skrivet november 8, 2009 Kan fortsätta med den blåa stilen. Har sökt på Google efter japansk animation som innehåller "blå" i titeln: Blue Dragon Blue Gender Aoi hana Ai yori aoshi Tog bara saker slumpmässigt från Google. Kan man gissa på att alla är fel? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet november 8, 2009 Anmäl Share Skrivet november 8, 2009 Kan fortsätta med den blåa stilen. Har sökt på Google efter japansk animation som innehåller "blå" i titeln: Blue Dragon Blue Gender Aoi hana Ai yori aoshi Tog bara saker slumpmässigt från Google. Kan man gissa på att alla är fel? :) Ocksåvardetengissningåtgångenja. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet november 8, 2009 Anmäl Share Skrivet november 8, 2009 Ehum... Nu vet jag inte om någon är rätt men den där posten ignoreras tycker jag. Gissa enbart på en anime per post och spamma för den delen inte heller utan låt andra komma emellan också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet november 8, 2009 Anmäl Share Skrivet november 8, 2009 Aishite Night? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 8, 2009 Anmäl Share Skrivet november 8, 2009 Blue DragonBlue Gender Aoi hana Ai yori aoshi Jag gör ett litet undantag (det är ändå så få och vilda gissningar) och rättar: de är alla fel. Blåkommentaren var inte en ledtråd, det var bara ett sätt att knyta ihop Bodas gissning med bilden i ett svar. (Lite roligare variation än bara "nej", "nepp", "icke".) Aishite Night? Njäe, det kan jag väl inte påstå. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet november 8, 2009 Anmäl Share Skrivet november 8, 2009 Ehum... Nu vet jag inte om någon är rätt men den där posten ignoreras tycker jag. Gissa enbart på en anime per post och spamma för den delen inte heller utan låt andra komma emellan också. Med det sagt är det alltså fullkomligt jättetillåtet att regga två konton och växla mellan dessa två när du spammar dina gissningar :) Jag gissar för övrigt på K-ON, bara för sakens skull =D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 9, 2009 Anmäl Share Skrivet november 9, 2009 Bilden är för stor att infoga på sidan, så jag länkar till den. Nästa ledtråd här. Med det sagt är det alltså fullkomligt jättetillåtet att regga två konton och växla mellan dessa två när du spammar dina gissningar I och med "spamma inte" och "låt andra komma emellan" så är väl just det där ganska uttryckligen förbjudet. Man är inte en annan person bara för att man använder ett annat konto. Och K-On! är det inte. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doppler Skrivet november 9, 2009 Anmäl Share Skrivet november 9, 2009 Är det Gasaraki måhända? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg