Hoppa till innehåll
Anime.se

Gissa animen

Gogo
 Share

Rekommenderade inlägg

Kan fortsätta med den blåa stilen. Har sökt på Google efter japansk animation som innehåller "blå" i titeln:

Blue Dragon

Blue Gender

Aoi hana

Ai yori aoshi

Tog bara saker slumpmässigt från Google. Kan man gissa på att alla är fel? :)

Ocksåvardetengissningåtgångenja. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Blue Dragon

Blue Gender

Aoi hana

Ai yori aoshi

Jag gör ett litet undantag (det är ändå så få och vilda gissningar) och rättar: de är alla fel. Blåkommentaren var inte en ledtråd, det var bara ett sätt att knyta ihop Bodas gissning med bilden i ett svar. (Lite roligare variation än bara "nej", "nepp", "icke".)

Aishite Night?

Njäe, det kan jag väl inte påstå.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ehum... Nu vet jag inte om någon är rätt men den där posten ignoreras tycker jag. Gissa enbart på en anime per post och spamma för den delen inte heller utan låt andra komma emellan också.

Med det sagt är det alltså fullkomligt jättetillåtet att regga två konton och växla mellan dessa två när du spammar dina gissningar :)

Jag gissar för övrigt på K-ON, bara för sakens skull =D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bilden är för stor att infoga på sidan, så jag länkar till den.

Nästa ledtråd här.

Med det sagt är det alltså fullkomligt jättetillåtet att regga två konton och växla mellan dessa två när du spammar dina gissningar

I och med "spamma inte" och "låt andra komma emellan" så är väl just det där ganska uttryckligen förbjudet. Man är inte en annan person bara för att man använder ett annat konto.

Och K-On! är det inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Sceleris changed the title to Gissa animen