Gogo Skrivet april 2, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet april 2, 2009 :D! Ja! Det vill jag också kunna! =( ps. en mer korrekt översättning blir Jag vill kunna använda magi! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 2, 2009 Anmäl Share Skrivet april 2, 2009 Gogo sa: ps. en mer korrekt översättning blir Jag vill kunna använda magi! Jag litar på Studio Sapparis omdöme i titelöversättningen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet april 2, 2009 Anmäl Share Skrivet april 2, 2009 Sceleris sa: Gogo sa: ps. en mer korrekt översättning blir Jag vill kunna använda magi! Jag litar på Studio Sapparis omdöme i titelöversättningen. Så vad är den engelska/japanska titeln? o: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet april 2, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet april 2, 2009 n00b eller? 魔法使いTai! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet april 2, 2009 Anmäl Share Skrivet april 2, 2009 Aha. Det är uppföljaren alltså. Borde man kunnat :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet april 2, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet april 2, 2009 Uppföljaren? Det är OVA:n. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 2, 2009 Anmäl Share Skrivet april 2, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet april 2, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet april 2, 2009 Gundam Zeta? Gundam ZZ? Chars Motattack? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 2, 2009 Anmäl Share Skrivet april 2, 2009 Nej, nej, nej. Kommer det flera gissningar från samma person igen så kommer jag bara rätta den första. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet april 2, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet april 2, 2009 :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ganjou Skrivet april 2, 2009 Anmäl Share Skrivet april 2, 2009 haha lol, Lost in space ? har ingen aning ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet april 2, 2009 Anmäl Share Skrivet april 2, 2009 Gogo sa: Uppföljaren? Det är OVA:n. For real? Jag minns inga flygplan :| Och nya bilden är... väldigt bekant av någon anledning. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 2, 2009 Anmäl Share Skrivet april 2, 2009 Volbla sa: For real? Jag minns inga flygplan :| I början, när klockan kom till jorden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 3, 2009 Anmäl Share Skrivet april 3, 2009 Tidigare ledtråd. Visa det dolda innehållet Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet april 3, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet april 3, 2009 Aha..! Det är den där.... nej. :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 3, 2009 Anmäl Share Skrivet april 3, 2009 Tidigare ledtrådar. Visa det dolda innehållet Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet april 3, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet april 3, 2009 Jag slår sönder dörrar så att mor blir förvånad! Eller? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 4, 2009 Anmäl Share Skrivet april 4, 2009 Tidigare ledtrådar. Visa det dolda innehållet Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet april 4, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet april 4, 2009 Mister Ajikko ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 4, 2009 Anmäl Share Skrivet april 4, 2009 Gogo sa: Mister Ajikko ? Rätt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet april 4, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet april 4, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet april 5, 2009 Anmäl Share Skrivet april 5, 2009 Bump. :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet april 5, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet april 5, 2009 Hehe, sorry, var väl lite väl hård med den första bilden. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet april 6, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet april 6, 2009 Gissa då! : Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 6, 2009 Anmäl Share Skrivet april 6, 2009 Roujin Z. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg