Avathar Skrivet december 12, 2008 Anmäl Share Skrivet december 12, 2008 För er som missat det så har Tokyo Stop denna vecka utförsäljning på musik och manga i sin butik på Frejgatan i Stockholm. Det är två dagar kvar och utförsäljningen pågår mellan 16:30 till 20:00 http://www.tokyostop.jp Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet december 12, 2008 Anmäl Share Skrivet december 12, 2008 Ingen webshop ._. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 12, 2008 Anmäl Share Skrivet december 12, 2008 Ingen webshop ._. :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet december 12, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet december 12, 2008 Ingen webshop ._. Landsbygden ägd med 9k skada? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 12, 2008 Anmäl Share Skrivet december 12, 2008 Ingen webshop ._. Landsbygden ägd med 9k skada? "och i omröstningen 'ska stockholm sänkas i havet eller inte?' blev det en jordskredsseger för ja sidan med 8 miljoner röster mot en.." Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet december 12, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet december 12, 2008 Ingen webshop ._. Landsbygden ägd med 9k skada? "och i omröstningen 'ska stockholm sänkas i havet eller inte?' blev det en jordskredsseger för ja sidan med 8 miljoner röster mot en.." Vi kommer iaf och försöker gräva bort skåne, vad gör ni? Sluta snacka och gör något då! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 12, 2008 Anmäl Share Skrivet december 12, 2008 Ingen webshop ._. Landsbygden ägd med 9k skada? "och i omröstningen 'ska stockholm sänkas i havet eller inte?' blev det en jordskredsseger för ja sidan med 8 miljoner röster mot en.." Vi kommer iaf och försöker gräva bort skåne, vad gör ni? Sluta snacka och gör något då! :) inga tullar runt skåne än ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet december 12, 2008 Anmäl Share Skrivet december 12, 2008 Landsbygden ägd med 9k skada? Ja, som vanligt :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet december 12, 2008 Anmäl Share Skrivet december 12, 2008 Fuuuuuuck, jag kommer ju vara i Stockholm på MÅNDAG. Det är ju bara någon dag för sent. Röv. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet december 13, 2008 Anmäl Share Skrivet december 13, 2008 Jag var precis där, och det var ingenting att hurra för. Bara ett ytterst begränsat sortiment fanns kvar, varav det mesta var titlar jag aldrig hört talas om. Något säger mig att jag borde ha kommit dit igår istället, eller förra veckan. Nåväl, jag kom i alla fall hem med Chobits vol. 1 och 2 på svenska. De kostar ju 80kr styck i fullpris, så nog sparade jag en god slant. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet december 21, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet december 21, 2008 Jag var precis där, och det var ingenting att hurra för. Bara ett ytterst begränsat sortiment fanns kvar, varav det mesta var titlar jag aldrig hört talas om. Något säger mig att jag borde ha kommit dit igår istället, eller förra veckan. Nåväl, jag kom i alla fall hem med Chobits vol. 1 och 2 på svenska. De kostar ju 80kr styck i fullpris, så nog sparade jag en god slant. Funderade på att köpa just Chobits vol 1 och 2 men köpte basilisk på engelska vol 1-3 istället :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg